Toon posts:

Hyundai Q910: probleem? of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een weekje deze nieuwe monitor. In het begin ff instellingkjes tegoei gezet enz, maar na een dagje viel me dit op:
Als de monitor ff heeft afgestaan, en ik zet'em terug op, wijkt het beeld enkele mm af naar links en klein beetje naar beneden (ten opzichte van hoe het ingesteld is geweest).
Na een half uurtje ongeveer te hebbe opgestaan, staat het beeld wel goed, zoals het ingesteld was.

Is dit normaal?
Gaat het mss erger worden? Nu het in het begin enkele mm afwijkt is geen ramp, maar als het bijvoorbeeld over een paar maanden een dikke cm of meer afwijkt zou het me te ver gaan...
Moet ik hem terug doen en een andere vragen?

kan iemand me helpen plz? Ik weet echt niet wat ermee te doen :/

Verwijderd

Staat er niets met een magnetisch veld in de buurt? Al eens degauss en reset gebruikt?

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44
ik zou em terugbrengen of in ieder geval klagen, het lijkt erop dat dat ding vanaf de fabriek niet goed is gecalibreerd (kunnen ze overigens gewoon bijstellen dmv potmeters) waarom zou je ermee akkoord gaan als je denkt dat het een probleem is? laat het die verkoper maar eens uitleggen zou ik zeggen (dat zal ie niet kunnen)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is het normale opwarmen van een monitor. Mijn LG 915 doet precies hetzelfde en dat gaat nu al 1 1/2 jaar goed. Niets om je zorgen over te maken dus :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:25
Pollewob schreef op 27 februari 2003 @ 18:53:
Dit is het normale opwarmen van een monitor. Mijn LG 915 doet precies hetzelfde en dat gaat nu al 1 1/2 jaar goed. Niets om je zorgen over te maken dus :)
Hier sluit ik me bij aan, gaat met mn Sony al 2 jaar goed. Dus lekker laten staan op je buro.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
vraagje aan Pollewob en Martinus:
om hoeveel mm afwijking gaat het dan?
Als'k mijn monitor pas heb opgezet gok ik hier op een halve cm ofzo...
En is het na verlop van maanden/jaren verergerd?

Wil gewoon ff zeker zijn, heb hier nu op het moment nog een vervangmonitor staan (prul, maar bon), en als ik hem toch ooit zou meote binnendoen, liever de korte pijn. Natuurlijk liever niet he.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 23:04 ]

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:25
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:03:
vraagje aan Pollewob en Martinus:
om hoeveel mm afwijking gaat het dan?
Als'k mijn monitor pas heb opgezet gok ik hier op een halve cm ofzo...
En is het na verlop van maanden/jaren verergerd?

Wil gewoon ff zeker zijn, heb hier nu op het moment nog een vervangmonitor staan (prul, maar bon), en als ik hem toch ooit zou meote binnendoen, liever de korte pijn. Natuurlijk liever niet he.
Ik kan je garanderen dat in mijn soms koude woonkamer het zeker zoveel scheelt als jij zegt, vonk in het begin ook vrij raar, maar nu weet ik nie beter. En de situatie is nog zoals dag één dat ik hem op mn buro zette.

no comment

Verwijderd

Het is normaal. Mijn Iiyama Pro 512 heeft na het aanzetten ook zo'n afwijking, na een half uur is het helemaal weg. :)
Pagina: 1