Toon posts:

Lach je rot...!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geinige plaatjes van hardware die net niet zo functioneerd als het de bedoeling is...
Kunnen we die hier plaatsen...?

Ik heb er al weer een...
===

CoolerMaster introduceert nieuwe SAB-koelpasta.

CoolerMaster wil een nieuwe koelpasta introduceren die de tweaker ervan moet weerhouden om z'n CPU uit het moederbord te kunnen halen.
De nieuwe SAB (Solid As Brick)-pasta is een daverent succes bij diverse assebly-bedrijven...behalve als de CPU niet goed functioneerd, dan moeten CPU, Koelblok, en Fan vervangen worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2499/thumb.jpg

Het resultaat is kromme pootjes op de CPU, en no-way-to-get-the-CPU-of-the-frickin-cooler... Daar gaat je p4-2.8...

Verwijderd

Nachtje vriezer? Werkt voor de meeste wel!

Verwijderd

ALS de processor vervangen moet worden, dan zal de cooler natuurlijk neit de grootste kosten post zijn.

Verwijderd

ik heb ook wel eens gehad dat de cooler vast zat aan de proc, maar als je de cooler een beetje draait komt ie wel los, als je hard trekt is dit het resultaat |:(.
Beetje zonde van de proc.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:42

aKra

Intentionally left blank.

Wehehe, die is leuk :)

Maar ik vervang dan gewoon koeler en processor en al etc.

Intentionally left blank.

Verwijderd

Tjeemz het zal je maar gebeuren :(
Maaruh misschien komt het omdat ik ziek ben, maar ik snap niet helemaal waarom Coolermaster dit doet?
Wat is het voordeel van pasta waardoor je koeler niet meer van je cpu is af te halen dan??

Verwijderd

Dan moet je als je een nieuwe proc wilt meteen een nieuwe cooler aanschaffen, en ze dus meer winst maken...

Al ben ik bang dat als coolermaster hier mee doorgaat, ze niks meer van dit spul verkopen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 11:27:
...Maaruh misschien komt het omdat ik ziek ben, maar ik snap niet helemaal waarom Coolermaster dit doet?
Wat is het voordeel van pasta waardoor je koeler niet meer van je cpu is af te halen dan??
Het zal waarschijnlijk nooit de bedoeling zijn geweest van CoolerMaster om zoiets te maken...maar het kan dus wel gebeuren.

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:21
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 11:39:
[...]

Het zal waarschijnlijk nooit de bedoeling zijn geweest van CoolerMaster om zoiets te maken...maar het kan dus wel gebeuren.
Meer de bedoeling van Intel denk ik :)

Maar is dit niet meer een topic voor de HK?

offtopic:
Waar ik overigens geen access heb :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Jan Jaap op 27-02-2003 11:54 ]

Verwijderd

Super__Nerd schreef op 27 February 2003 @ 11:53:
[...]

Meer de bedoeling van Intel denk ik :)

offtopic:
Waar ik overigens geen access heb :'(
Hk is niet meer...

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Je kunt de proc er gewoon zijwaarts afduwen.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 19:18

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Update: De HK is alweer een weekje open voor genodigden (voorlopig op proef).
offtopic:
Ik heb ook geen toegang, maar ik lees LA wel eens :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 16:54

Vizorium-5

Framerate = Life

Leuk als je een AMD proc hebt, dan kun je je processor niet eens verwijderen omdat het hendeltje van de socket niet omhoog kan :D

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Was toch al een tijdje bekend? Is met coolers waar de koelpasta laag al van te voren op zit.

niet echt praktisch daarom zou ik denk niet zo snel meer een coolermaster cooler kopen

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:29

almightyarjen

When does the hurting stop?

Vizorium-5 schreef op 27 February 2003 @ 11:59:
Leuk als je een AMD proc hebt, dan kun je je processor niet eens verwijderen omdat het hendeltje van de socket niet omhoog kan :D
idd :{

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Vizorium-5 schreef op 27 February 2003 @ 11:59:
Mja, dat lijkt op 't eerste gezicht misschien zo, maar bij een AMD zal hij niet zo gauw blijven hangen.

De totale adhesie(plakkracht :P ) is namelijk afhankelijk van 't oppervlak van de processor. En de P4 heeft door zijn heatspreader een veel groter oppervlak dan de AMD XP.

Now you do the math... ;)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-08 13:46
Ik had op werk wel laatst hetzelfde geval.. alleen die klant had gewoon de beschermingslaag op de p4 cpu eraf getrokken.. en die beschermingslaag zat vervolgens dus nog vastgeplakt aan de koeler. ik heb er alleen helaas gen plaatje van :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Vizorium-5
  • Laatst online: 10-08 16:54

Vizorium-5

Framerate = Life

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 13:22:
[...]
De totale adhesie(plakkracht :P ) is namelijk afhankelijk van 't oppervlak van de processor. En de P4 heeft door zijn heatspreader een veel groter oppervlak dan de AMD XP.

Now you do the math... ;)
Het lijk me niet zo'n leuke gedachte dat als je je koeler eraf trekt, dat je kans hebt dat je core mee eraf trekt

Wie weet hoe krachtig dat spul is. Ik weet iig dat termal adhensive goedje behoorlijk stevig is, want ik heb al eens een soutbridge gefileerd hiermee.

• Twynn
  • Laatst online: 17-07 21:23
Super__Nerd schreef op 27 February 2003 @ 11:53:

Jup, dit is meer iets voor de HK.. Dus als iemand zich geroepen voelt mag hij/zij daar een topic openen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.