Ati Rage Pro Turbo of 3dfx Voodoo3 3000

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar geleden een Voodoo3 3000 aangeschaft maar zit me nu opeens te bedenken of ik dom ben of niet ;).

Ik had een Ati Rage Pro Turbo zitten, maar ik zou m'n god niet weten hoe goed deze kaart is en dergelijke..

Iemand die hier iets meer vanaf weet?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij zitten die twee kaartjes aardig bij elkaar in de buurt. De 3dfx zit net onder een TNT2 en de Rage 128 ook. De Rage 128 heeft echter 32 bit mogelijkheid en waarschijnlijk ook echte AGP texturing, in dat opzicht is ie technologisch verder dan de V3. Qua snelheid zal het niet zoveel uitmaken, denk ik.
Dat wordt even zoeken naar benchmarks.;)

Verwijderd

Topicstarter
Haha heb ik toen met m'n domme hoofd 399,- voor niks uitgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Als je het over een Rage Turbo hebt, dan is dat zeker geen Rage 128, maar de voorganger daarvan. Is een knudde 3d-kaart, heeft wel motion-compensation voor DVD-playback. Je voodoo 3 is heel wat sneller (in ieder geval in 3d) dan zo'n rage turbo. Draai maar eens 3DMark. (niet te hard lachen na afloop!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren 3d-Mark gedraaid met m'n Voodoo3 3000 en haalde 2136..

Heb ze nu samen ( Ati Rage Pro Turbo en Voodoo3 3000 ) op Ibazar.nl aangeboden voor 250,- .. misschien is er nog een gek die ze koopt :)

Heb ondertussen ook geboden op een GeForce2 GTS voor 455,- :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Eeeh ik heb eens gekeken bij www.ati.com en de Rage Pro is dezelfde gare kutkaart, die in deze gare Compaq pc zit. Hmmm, dan is zelfs een Riva 128 2,5 keer zo snel, en das lang geleden. Die ATi moet je niet verkopen, die moet je vermorzelen op de straatstenen...:( :r:r:r:r
Pagina: 1