'k dacht dat het alleen een demoootje was
Kewl alle smileys staan eronder :0~:7O+B-)
Kewl alle smileys staan eronder :0~:7O+B-)
Verwijderd
4500??? Nounou, das wel mooi, ik kwam niet verder dan 1173, ga wel weer verder met PacMan ofzo
6300
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
4900 in 3dMark 1024x768 32 bit niet veel voor een Tbird 900 met Ati radeon 64 mb vivo maar die radeon is geen 3dmark beest Q3A 1600x1200 alles max draai ie gewoon 30+ frames dus ik heb geen problemen
Verwijderd
je moet minstens 2000 kunnen halen met die specs....alhoewel, cellies zuigen echt met 3dmark.
Ik had een PIII-450 (128Mb bla bla) met een TnT2Ultra en haalde 2750 ongeveer.
Een maat van me heeft hetzelfde, maar dan met een celly 400-> 1675
Ik had een PIII-450 (128Mb bla bla) met een TnT2Ultra en haalde 2750 ongeveer.
Een maat van me heeft hetzelfde, maar dan met een celly 400-> 1675
Hebben we het hier over intel celerons? die zuigen ECHT niet met 3dmark hoor......alhoewel, cellies zuigen echt met 3dmark.
Verwijderd
Die jongen vraagt gewoon welke adventure dat is en niet welke score jullie halen!!!!
Rot gewoon op met jullie gigaŽs aan pentiums en AMDŽs en GeForceŽs!!!!
Reageer alleen als je een antwoord hebt op de vraag en ga niet lopen opscheppen!!!!
Zet dan een vraag neer wie heeft de hoogste score of zo en zoek elkaar daar op!!!
Rot gewoon op met jullie gigaŽs aan pentiums en AMDŽs en GeForceŽs!!!!
Reageer alleen als je een antwoord hebt op de vraag en ga niet lopen opscheppen!!!!
Zet dan een vraag neer wie heeft de hoogste score of zo en zoek elkaar daar op!!!
Pagina: 1