This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.
ja, en ik vond t op de directfb site (of in de docs) ergens opacity op 255 zetten
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Heb ik al geprobeerd, maar het lijkt geen effect te hebben... ;_;blouweKip schreef op 27 februari 2003 @ 02:27:
ja, en ik vond t op de directfb site (of in de docs) ergens opacity op 255 zetten
Ok, ik heb zelf alleen maar geprobeerd opacity groter te krijgen (dat werkte iig dus ik nam aan dat het omgekeerd ook werkte) je moet geloof ik ook per windows mode (shaded etc) de opacity aangeven
Helaas is vesa icm met een nvidia kaart gewoon te traag (en kreeg ik de resolutie niet omhoog, iig niet met /etc/fb.modes) dus seen it, done it and went back to xfree
Helaas is vesa icm met een nvidia kaart gewoon te traag (en kreeg ik de resolutie niet omhoog, iig niet met /etc/fb.modes) dus seen it, done it and went back to xfree
[ Voor 7% gewijzigd door blouweKip op 27-02-2003 12:40 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Terugkomend op dit;Ivion schreef op 27 February 2003 @ 11:42:
[...]
Heb ik al geprobeerd, maar het lijkt geen effect te hebben... ;_;
nadat ik wat verder heb gefiddled met settings in config-files deed ik een ls -al in mijn home-dir. En wat zag ik tot mijn grote verbazing! Een .dfbserverrc (die XDirectFB blijkbaar aanmaakt bij de eerste opstart), ik dus, enthousiast als ik was, hem openen in nano (pico cloon). Wat bleek, hier kon ik de instelling aanpassen van hoe XDirectFB werd opgestart (ik zit eerst in een ander config-filetje te fiddelen). Hier heb ik dus de opacity op 255 gezet. Probleem opgelost. ^_^
Pagina: 1