Toon posts:

Pro-linux mods

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zijn de mods een beetje erg pro-linux hier. Zo ongeveer elke kritiek wordt beoordeeld met flamebait of troll:
nieuws: Linux Window Manager imiteert Windows XP

Vroeger was al het bashen tov MS nog trollen maar tegenwoordig lijkt het tegenovergestelde het geval. IMHO niet eerlijk gemod in ieder geval.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de eerste helft iets bijgeschaafd, ben te moe om de rest door te lezen en te modden :Z :P

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Links en rechts wat rechtgezet.

Draadje is absoluut nog behoeftig naar meer modaandacht.

:)

Verwijderd

De pro linux mods zijn de laatste tijd zowiezo erg bezig de boel aan het verzieken, maar dat was al langer bekent, heb de laatste tijd ook weinig zin meer om leuke dingen te posten. IMO zou het gewoon een stuk beter zijn als je kon zien WIE jou een beoordeling heeft gegeven.

Verwijderd

Topicstarter
het ziet er al ietsje beter uit nu in ieder geval, thanx daar voor....

Verwijderd

Bijgeschaaft, kan nog steeds wel extra mods gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 01:36:
Vroeger was al het bashen tov MS nog trollen maar tegenwoordig lijkt het tegenovergestelde het geval. IMHO niet eerlijk gemod in ieder geval.
Kritiek leveren welke kant ook op is geen troll, als je maar onderbouwd.

Ik vind het wel vermakelijk dat dit nu eens een keer geconstateerd wordt. Ik zelf ga in deze draad niet verder modden. Overigens zag ik slechts enkele reacties op -1 staan, dus wat dat betreft valt het mee; meer waren ze ook amper waard.

Deze als voorbeeld:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=712270

Die is ook niet meer dan -1 waard. Wat een sukkel. :+ M'n oma kan nog beter met pc's overweg dan hij.

Verwijderd

Behalve dat zijn taalgebruik niet alles is, en dat hij nogal bruut begint, geeft hij gewoon zijn ervaringen met linux weer, en die zijn blijkbaar niet al te positief.
Wat een sukkel. M'n oma kan nog beter met pc's overweg dan hij.
Uit zijn reaktie blijkt dat hij toch wel meer dan gemiddeld met PC's bezig is, dus die opmerking raakt kant noch wal.

Ik heb de reaktie een plus gegeven, -1 is te laag, 0 is denk ik goed.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De eerste zin:
Linux sucks!
maakt het voor mij al tot een flamebait. De rest bestaat vooral uit persoonlijke ervaringen, die nooit echt nuttig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Tja die reactie hoeft van mij dus ook niet naar 0 of -1. Dat is nou precies wat hier mis is met het modden. Mensen zijn het niet met 'm eens of vinden z'n argumentatie/intelligentie niet goed genoeg: hup -1. Hij probeert het te onderbouwen, dat vind ik op zich al een puntje waard. Niet iedereen is afgestudeerd in de Technische Informatica...

Verwijderd

Het is een persoonlijke ervaring, helaas wat eenzijdig en trol-like taalgebruik.

Het is een lang verhaal dat niet goed onderbouwt is.

Persoonlijke ervaring, niet echt een trol/flamebait, maar geen +1 waard

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:46

botoo

💀 too old to die young

Het is idd geen hoogstandje, maar als we de 'Linux sucks' vooralsnog even terzijde schuiven en proberen te begrijpen wat hans_debruin bedoelt, dan lezen we een stukje eigen mening met de bedoeling zijn Linux ervaringen te delen met anderen. Daar is niets op tegen, zou wmb op +1 of zelf +2 mogen eindigen.
Helaas maakt de 'Linux sucks' opening er wel een troll van, toch is die kreet alleen i.c.m. de rest van het verhaal m.i. niet voldoende om er een -1 score aan toe te kennen, 0 of +1 past imo beter.

Zoals Frank83 ook al zegt: "Niet iedereen is afgestudeerd in de Technische Informatica" en het opstellen van een goed leesbaar rapport is niet iedereen gegeven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Precies botoo. Maar ik denk dat dit nogal per persoon verschilt hoe je er over denkt. Blijkbaar willen mensen kwaliteit op de frontpage in de reacties zien die sommige mensen nu eenmaal niet kunnen bieden, ook al doen ze hun best. Wat dat betreft is tweakers volgens mij de enige site waar zo gedacht wordt (zover ik weet in ieder geval).

Verwijderd

Wat maakt het nou uit dat die gast 'Linux sucks' schrijft, daar lees je toch overheen. Reageer je toch niet, op dat 'Linux sucks'. Het gaat 'm om de beargumenteerde mening. Wat ik onverstandig van hem vind is dat hij 'ik vind Linux zuigen' niet onderaan z'n post zet. Dan kwam het minder zeker sterker over ipv dat je de onmacht ruikt.
Pagina: 1