BarryMel
Lijkt mij heel eerlijk gezegd helemaal niets..:r maar goed, als je niet te veel geld kwijt wilt zijn, en een lekker compact ding willen hebben.. en niet de wereld aan audio verwacht.. dan kan het mischien wel een goede oplossing zijn..
ga een naar een winkel waar ze dat ding hebben opgesteld en bekijken/beluister dat ding eens..
denk dat de dvd videokwaliteit wel goed zal zijn.. de pioneer dvd spelers vind ik over het algemeen goed beeld geven.
ga een naar een winkel waar ze dat ding hebben opgesteld en bekijken/beluister dat ding eens..
denk dat de dvd videokwaliteit wel goed zal zijn.. de pioneer dvd spelers vind ik over het algemeen goed beeld geven.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
ik ga vanavond even kijken hier in de buurt waar ze hem hebben
BarryMel
Verwijderd
Tja, maar dit is een panasonic...de pioneer dvd spelers vind ik over het algemeen goed beeld geven.
/off topic
Xandaddau. of hoe je ook mogen heten, ik begin me een beetje te irriteren aan je gedrag, dat gezeur op andere mensen altijd.. ga nou eerst maar eens een goede computer kopen, dan mag je weer kritiek hebben op anderen.
/off topic
Xandaddau. of hoe je ook mogen heten, ik begin me een beetje te irriteren aan je gedrag, dat gezeur op andere mensen altijd.. ga nou eerst maar eens een goede computer kopen, dan mag je weer kritiek hebben op anderen.
/off topic
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Tss, dat slaat helemaal nergens op! 
Computer boeit mij niet, en hifi wel. En bij jouw andersom dus.
Als je dus iets post, denk er dan eerst over na.
Jij kan dus slecht tegen kritiek....
en das JOUW probleem.
Maar die panasonic SC-HT80 is een goeie keus hoor. Hij is beter getest dan die alles-in-een van Sony.
Computer boeit mij niet, en hifi wel. En bij jouw andersom dus.
Als je dus iets post, denk er dan eerst over na.
Jij kan dus slecht tegen kritiek....
Maar die panasonic SC-HT80 is een goeie keus hoor. Hij is beter getest dan die alles-in-een van Sony.
Nou ik heb hem
klinkt echt heeeeeel goed
ben er wel blij mee
alleen is me tv nog te klein
maar ik hoorde van iemand dat deze dvd/versterker geen DTS heeft
en DTS is weer beter dan Dolby digital zei die persoon, klopt dit ??? en ies het er al ?
alleen is me tv nog te klein
maar ik hoorde van iemand dat deze dvd/versterker geen DTS heeft
en DTS is weer beter dan Dolby digital zei die persoon, klopt dit ??? en ies het er al ?
BarryMel
Panasonic is goed, het is een leuk setje. Ik heb alles los omdat het toch beter is, maar dat koste ook een paar centen.
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1