Toon posts:

[Epox 8rda] waar zijn de ingangen van...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de draadjes van mijn (1)Firewire-poort(geen pci). Er zitten ook 2 extra USB-ingangen op maar deze heb ik al aan kunnen sluiten. Nu zoek ik dus alleen nog een manier om mijn Firewire poort aan te sluiten.

Ik heb de USB op de USB3 aangesloten (zoals in het boekje van mn mobo staat) maar nu heb ik nog een setje(paartje) kabels over (6 draadjes, om het zo maar te zeggen). Waarschijnlijk is dit voor de firewire.

Ik heb ff op de site van Epox gekeken en daar een foto gedownoad van wat mijn moederbord zou moeten zijn maar blijkbaar heb ik een 'vernieuwde' versie, de foto komt niet geheel overeen met mijn mobo (ik kan dus niet laten zien waar hij zou kunnen). Misschien dat iemand zelf een Epox heeft en dit weet of whatever..ik zou t erg graag willen weten want morgen krijg ik mn intern geheugen en dan wil ik em wel gelijk kunnen gebruiken..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 00:37 . Reden: wat duidelijker ]

Verwijderd

Topicstarter
ok ik miste al wat op mn board en nu pas begrijp ik em: ik heb niet de '+' dus ook geen firewire. Nah, boeie dan ook, slotje dus..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Moraal: in het vervolg beter opletten wát je bestelt ;)

Dit topic is gesloten.