Ben weer creatief geweest vanavond 
Had eerst fan recht op koelelement geplaatst werkte best goed Maar je kan dan dus t pci slot naast je agp kaart niet meer gebruiken.
Dus ben vanavond aan de slag gegaan met:
1 oude diskette,2 schroeven,1 stukje karton, en wat gaffa tape.
je haalt dat aluminium/blikke ding van de diskette af en knipt er een stuk van ongeveer 0,5 cm bij 1,5 cm af maakt op de 2 uiteinde een gaatje voor de schroef en buigt hem in een hoek van 90o.

schroef deze strip met 1 gat op de koeler.
je snijd met een mesje uit het karton 2 stukken die evengroot zijn als de Fan.

en plak deze zo op de koeler

Bij mijn videokaart diamond viper 550
zit dus in allebij de hoeken een gat en daar heb ik dus de koeler vastgeschroeft en zo dat de tuit ongeveer blaast tussen het agp en pci slot.
(sorry voor de brakke tekeningen maar ben niet zo'n teken held en heb geen digicam)
Had eerst fan recht op koelelement geplaatst werkte best goed Maar je kan dan dus t pci slot naast je agp kaart niet meer gebruiken.
Dus ben vanavond aan de slag gegaan met:
1 oude diskette,2 schroeven,1 stukje karton, en wat gaffa tape.
je haalt dat aluminium/blikke ding van de diskette af en knipt er een stuk van ongeveer 0,5 cm bij 1,5 cm af maakt op de 2 uiteinde een gaatje voor de schroef en buigt hem in een hoek van 90o.

schroef deze strip met 1 gat op de koeler.
je snijd met een mesje uit het karton 2 stukken die evengroot zijn als de Fan.

en plak deze zo op de koeler

Bij mijn videokaart diamond viper 550
zit dus in allebij de hoeken een gat en daar heb ik dus de koeler vastgeschroeft en zo dat de tuit ongeveer blaast tussen het agp en pci slot.
(sorry voor de brakke tekeningen maar ben niet zo'n teken held en heb geen digicam)
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)