Hallo..als ik mijn thuisnr wil doorschakelen naar 067 internet nummers dan gaat dat niet..is daar een manier om dat toch te kunnen? Eveneens als dat ik niet kan doorschakelen naar 0900 nummers..ik vind dat raar.. ik snap ook niet waarom.
waarom zou je dat willen?
kan je alleen maar veel geld kosten/iemand anders veel geld kosten lijkt me
kan je alleen maar veel geld kosten/iemand anders veel geld kosten lijkt me
Lukt het doorschakelen naar andere nummers wel??
Dat wordt een duur grapje! Betaal je het gesprek van huis naar gsm en van gsm naar 0900/06.
Waarom zou je dit willen?
Waarom zou je dit willen?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
neej ik wil me thuisnr doorschakelen naar een 067 nummer zodat ik als ik in nederland ergens zit met me belbundel kan internetten goedkoop.. want data nummers kosten meer geld..en zo kan ik dan vanuit het buitenland lekker goedkoop internetten.
Waarom kan ik niet vanaf me vaste nr doorschakelen naar 067 nummers?
Oké, dan kan je wel goedkoop bellen van je mobiel naar je huisnummer.....Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:55:
neej ik wil me thuisnr doorschakelen naar een 067 nummer zodat ik als ik in nederland ergens zit met me belbundel kan internetten goedkoop.. want data nummers kosten meer geld..en zo kan ik dan vanuit het buitenland lekker goedkoop internetten.
Maar
Je zal dan ook de kosten van je huisnummer naar het 0900 of 067 nummer moeten betalen.
Die zullen gewoon op je KPN 'huis' rekening in rekening gebracht worden
[ Voor 28% gewijzigd door Ginz op 27-02-2003 00:06 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ik heb het nooit geprobeerd, ik wil het ook niet proberen. Als dan iemand belt dan kost je dat bakken met geld.Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 23:55:
@Lars; ja..alleen 067 en 0900 kan ik niet naar doorschakelen wel bellen.. kan jij wel doorschakelen naar 0900 of 067 nummers dan?
Ik denk dat er een reden voor is dat dat niet kan
Ik zou niet precies weten WAAROM, maar als iedereen een gewoon nummer kan doorschakelen naar een 067 nummer dan kan men in principe het doel van 067 omzeilen? Nou ja ik zit maar te bazelen denk ik.....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
ja... dit snap ik niet echtmaartena schreef op 27 February 2003 @ 01:16:
Ik denk dat er een reden voor is dat dat niet kanIk zou niet precies weten WAAROM, maar als iedereen een gewoon nummer kan doorschakelen naar een 067 nummer dan kan men in principe het doel van 067 omzeilen? Nou ja ik zit maar te bazelen denk ik.....
Maar zal wel aan mij liggen....
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
ja en zoals reeds geschreven in dit topic werkt dat niet naar 067-nummers en naar 09xx-nummers.
Verwijderd
Je kunt op je nummer het ontvangen van doorgeschakelde gesprekken uitzetten. Dit moet bij KPN aangevraagd worden. Polite etc. hebben dit ook. Zij dus ook.
Ik begrijp je redenering niet ...Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:55:
Je zegt dat datanummers geld kosten, maar ik ben ruim een jaar geleden overgestapt van Vodafone naar O2 omdat O2 geen extra kosten telt voor dataverkeer. Vodafone, Orange en PTT deden dit dus wel.
Wat ik wil zeggen is dus dat ik bij Vodafone ook diende te betalen voor de minuten die ik inbelde bij mijn provider om mijn mail op te halen via mijn GSM. Dit viel dus altijd buiten mijn bundel. Het nummer waar ik naar bel is gewoon een 073-xxxxxxx nummer, dus geen speciaal datanummer.
Dus je trucje zal waarchijnlijk toch niet werken, provider wissel ?
-
maar TMFWeb enz hebben allemaal 067 nummers... bovendien o2 rekent wel voor Datacall's... hoe internet jij dan?
Ik heb de provider Telebyte. En datacalls zijn bij O2 inclusief bij de belbundel. Gelukkig maar
-
Pagina: 1