Ik zit hier al lange tijd het inet af te zoeken en me elektronica boek door te worstelen maarre, ik durf nog steeds niet met 100 % zekerheid te zeggen hoe ik de variabele weerstand moet solderen.
dit is een cut-out van de schakeling:
dit is een pic van de weerstand die ik heb:
Het is een 2k5 weerstand die ik ingesteld heb op 2k. Ik meet dit door me multimeter aan te sluiten op de A ( voorste pin ) en op 1 van de 2 pootjes eronder. Er staat geen C en D op dus ik heb geen idee welke van de 2 het is.
Punt is dus: Welke poot moet ik aan welke delen van de schakeling solderen?
nog 2 kleine vraagjes...is lastigste stuk van schakeling
- die op-amp bovenaan, de 3 driehoeken...moet ik pin 2 en 3 aan elkaar solderen en daaraan weer die 1k weerstand? ( ik ben verward doordat ik 1 grote op-amp in me handen heb en geen 3 )
- de 4 condensatoren rechtsonder...is 01u hetzelfde als 0,1 uF? En is die laatste een 0,0033 uF condensator?
alvast bedankt!
dit is een cut-out van de schakeling:

dit is een pic van de weerstand die ik heb:

Het is een 2k5 weerstand die ik ingesteld heb op 2k. Ik meet dit door me multimeter aan te sluiten op de A ( voorste pin ) en op 1 van de 2 pootjes eronder. Er staat geen C en D op dus ik heb geen idee welke van de 2 het is.
Punt is dus: Welke poot moet ik aan welke delen van de schakeling solderen?
nog 2 kleine vraagjes...is lastigste stuk van schakeling
- die op-amp bovenaan, de 3 driehoeken...moet ik pin 2 en 3 aan elkaar solderen en daaraan weer die 1k weerstand? ( ik ben verward doordat ik 1 grote op-amp in me handen heb en geen 3 )
- de 4 condensatoren rechtsonder...is 01u hetzelfde als 0,1 uF? En is die laatste een 0,0033 uF condensator?
alvast bedankt!