Toon posts:

screenshots van eigengemaakte programma's?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er was volgens mij ooit een topic (-reeks?) waarin je screenshots van je eigen gemaakte programma's kon posten.

Bestaat er zo'n topic, en zoja kan iemand me een link geven?

(Owja, ik heb de zoekfunctie proberen te gebruiken, maar die werkt niet)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

www.geocities.com, heb je alle webspace die je wilt voor een spannende pagina over je eigen programma.

ps. search werkt perfect hoor.... :?

[ Voor 17% gewijzigd door curry684 op 26-02-2003 23:28 ]

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 26 februari 2003 @ 23:27:
www.geocities.com, heb je alle webspace die je wilt voor een spannende pagina over je eigen programma.
|:(

Kerel, dat vraag ik toch niet?! Ben gewoon op zoek naar een topic waar mensen hun eigen bouwsels hebben gepost. Ik wil helemaal niet mijn eigen shit showen.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Dan moet je beter zoeken. Als je niets gevonden hebt bestaat het hoogstwaarschijnlijk niet, of dan is je zoekwoord niet in orde.

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 26 February 2003 @ 23:27:
En de search werkt niet. Zoek maar eens op 'zelfgemaakte programma' (zonder quotes) in het forum PW

Dan worden er 4194 resultaten gevonden. Klik je vervolgens naar de tweede pagina dan zijn er ineens ruim 40000 resultaten, en wordt er vanalles van andere fora dan PW getoond. :?

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 01:56
curry684 schreef op 26 februari 2003 @ 23:27:
Dat is echt de grootste bullshit. Hoe lang kom je nu al op GoT, grapppenmaker?! |:(

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Soultaker, niet echt een relevant of aardig antwoord. IntroV : de search werkt wel, en je kunt ook alleen in het P&W forum zoeken als je dat even aanklikt :). Krijg je gelijk minder resultaten.

Sterker nog:

Zelf geprogrammeerd?

zoekstring : screenshots eigen programma

En nog niet eens quootjes gebruikt.

[ Voor 30% gewijzigd door Yoozer op 26-02-2003 23:34 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• curry684

curry684

Soultaker schreef op 26 February 2003 @ 23:31:
[...]

Dat is echt de grootste bullshit. Hoe lang kom je nu al op GoT, grapppenmaker?! |:(
Lol okee perfect is wellicht een groot woord maar het ding werkt voldoende om alles te kunnen vinden wat er ooit gepost is.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

<h1>GROUPHUG!!!!!</h1>

En nu weer lief doen..
Ow ja, een antwoord.. Het enige topic wat er imho was, was over games. Gevonden met de search: [rml][ games] post hier je eigen brouwsel(s)..[/rml]

Voor apps is er afaik nooit een geweest. Wel individueel dat een aantal applicaties geshowed werden, zoals een CMS.

* gorgi_19 wil HTML-rechten.. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 26-02-2003 23:34 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Der zit een dikke fout in de search, ook al duid je die p&w-forum aan, toch krijg je als je op de 2de pagina komt alle fora te zien

• curry684

curry684

En om de vragen van Soultaker en IntroV in 1 klap te beantwoorden: nee in 3 jaar P&W kan ik me niet herinneren een topic te hebben gezien waarin iedereen werd verzocht screenshots van zelfgebouwde meuk te posten.

En nog even aan IntroV: "Search werkt niet" impliceert "404 - Page not found" of vergelijkbare problemen. Met 'search werkt perfect' bedoelde ik dan ook dat de searchpagina's bereikbaar zijn en bruikbare resultaten opleveren.

Verwijderd

Wat mij betreft zet je de screenshot(s) hier en wordt de topictitel even een klein veranderd, maarja, alleen als de modjes het ook een leuk topic gaan vinden B)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

-FoX- schreef op 26 February 2003 @ 23:35:
Der zit een dikke fout in de search, ook al duid je die p&w-forum aan, toch krijg je als je op de 2de pagina komt alle fora te zien
Voordat het topic echt in een complete flamewar en offtopic eindigt.. Kan je je klachten of suggesties hierover in het Bugmeldingen kwijt? Dit lijkt me niet de goede plaats hier voor, evenmin als een discussie over de kwaliteit van de search.
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:36:
Wat mij betreft zet je de screenshot(s) hier en wordt de topictitel even een klein veranderd, maarja, alleen als de modjes het ook een leuk topic gaan vinden B)
Ik geloof dat ze niet zo dol zijn op grote verzameltopics. Mocht een TS het echt willen dan kan hij beter eerst ff contact opnemen met een mod van Programming en Webscripting. Deze zijn hier te vinden.
Om in dit topic verder te gaan lijkt me niet verstanding; imho al veel te veel offtopic geblaat.

Suggestie: Laat dit topic maar lekker afzakken of wachten tot een modje langs komt. TS heeft verder ook zijn antwoord nu.. :)

[ Voor 25% gewijzigd door gorgi_19 op 26-02-2003 23:41 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dikke kus aan iedereen!

Ik was een beetje geïriteerd omdat de search zo brak is.

En misschien ben ik wel abuis, en is er nooit een soort topic waar ik naar op zoek ben geweest.

Ik was er naar op zoek omdat ik de laatste tijd wat meer interesse voor GUI's krijg, omdat er vaak mooiere, leukere oplossingen zijn dan het grauwe saaie grijs dat in een hoop applicaties wordt gebruikt. En ik er dus ook een beete mee aan het stoeien ben.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 23:42:
Ok, dikke kus aan iedereen!

Ik was een beetje geïriteerd omdat de search zo brak is.
KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!! ;)

Hint voor de volgende keer: niet de bang-in-head smiley gebruiken, daar nemen mensen aanstoot aan. En daarnaast was mijn eerste antwoord volledig correct op basis van je wat onvolledige vraag :Y)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Er liep laast nog een topic over GUI's. Misschien kun je die weer opzoeken??

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:47
Ik geloof dat deze wel dicht kan....

Er is hier ooit wel eens een topic geweest van iemand die z'n screens postte van z'n CMS dat hij aan het maken was:
[rml][ CMS] Screenie's Administratie[/rml]

Ik zal eens overleggen met m'n collega-mods of zo'n topic (zoals jij voorstelt) hier kan of niet...

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.