Ik heb sinds een dag of 2 een Triniton 17" beeldscherm van Dell (Zo'n flatscreen geval)
Nadat ik hem had aangesloten viel me na een aantal minuten op dat er een 2tal horizontale lijnen door het beeld lopen...
De lijnen zitten op 1/3 van boven en 1/3 van onder. De afstand tussen de lijnen is net zo groot als de afstand tot de boven/onder kant...
De lijnen zijn zeer smal (1/2 pixels ofzo)en zijn licht grijs van kleur en lopen over de hele scherm. Als ik het scherm verklein blijven de lijnen (ligt dus niet aan windows ofzo)
Ook als ik hem aan een laptop hang blijven de lijnen aanwezig...
Ik heb gebeld met de gast die ze heeft geleverd en die zei dat dat normaal is
Ik heb daar me twijfels bij... Hij zegt dat hij zelf nog 3 van deze monitoren heeft en dat het daar ook in zit...
(het is trouwens een demo model geweest wat slechts 1 dag op een beurs heeft tentoon gestaan (niet werkend gestaan))
Wat zijn deze lijne, hoe komt dit en nog beter hoe los ik dit op?
BVD
Nadat ik hem had aangesloten viel me na een aantal minuten op dat er een 2tal horizontale lijnen door het beeld lopen...
De lijnen zitten op 1/3 van boven en 1/3 van onder. De afstand tussen de lijnen is net zo groot als de afstand tot de boven/onder kant...
De lijnen zijn zeer smal (1/2 pixels ofzo)en zijn licht grijs van kleur en lopen over de hele scherm. Als ik het scherm verklein blijven de lijnen (ligt dus niet aan windows ofzo)
Ook als ik hem aan een laptop hang blijven de lijnen aanwezig...
Ik heb gebeld met de gast die ze heeft geleverd en die zei dat dat normaal is
(het is trouwens een demo model geweest wat slechts 1 dag op een beurs heeft tentoon gestaan (niet werkend gestaan))
Wat zijn deze lijne, hoe komt dit en nog beter hoe los ik dit op?
BVD