Inkt op volgens HP 930, volgens mij niet !!!?

Pagina: 1
Acties:

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een kennis die dezelfde printer HP930 heeft als mij zit met het probleem dat het lampje "cardridge leeg" op de printer blijft knipperen. Ik heb de cardridge verwijderd en wat heen en weer geschud. Je kunt de inkt horen klotsen, dus leeg is hij nog lang niet.

Voor de grap heb ik de cardridge eens in mijn printer ook een HP930gezet en daar doet hij het gewoon. De eerlijkheid gebied mij verder te zeggen dat de cardridge is bijgevuld. Wat kan er aan de hand zijn? Of nog liever hoe kunnen we dit probleem oplossen?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54
Wat gebeurt er als je de catridge terug zet :? Misschien gemeen truukje van HP, zodat jij meer catridges koopt :P.

Verwijderd

Termi schreef op 26 February 2003 @ 23:08:
Wat gebeurt er als je de catridge terug zet :? Misschien gemeen truukje van HP, zodat jij meer catridges koopt :P.
Ja natuurlijk, maar mischien wel omdat het inktlampje niet alleen lege maar ook problematische patronen aanduid
Probeer eens de contacten grondig te reinigen

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
Meestal staat er in de software die erbij geleverd is ook een optie om een nieuwe catridges te adden of moet dat bij jou niet?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Soms corroderen de contact-puntjes opde cartridge waardoor deze slecht contact maakt met de printer. Deze zijn schoon te maken met bijvoorbeeld een normale gum, zodat het koper weer gaat glimmen en het contact weer optimaal is.

Murphy was an optimist

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb maar voor de simpelste oplossing gekozen. M'n kennis heeft mijn gebruikte cardridge en ik de zijne. Nu zijn we allebei blij. Als het probleem zich na hervullen van een cardridge opnieuw voordoet ruilen we gewoon opnieuw en opnieuw en opnieuw, net zolang het fout gaat.
Pagina: 1