In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
doe toch lekker gezellig mee of laat het anders lekker met rust
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Een duidelijke titel is trouwens wel leuk...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ARME AOW’er
True, 'Vraag betreffende het beleid' zou duidelijk geweest zijn.JvS schreef op 26 February 2003 @ 22:17:
Een slot op dat topic ofzo? Weet ik veel.
Een duidelijke titel is trouwens wel leuk...
Maar ik denk dat een topic van dien aard gesloten wordt, gevolgen voor jou zouden of:
. een pm
. een ow
. een ban
kunnen zijn
afhankelijk van de opzet van je post.
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Ik vroeg het mij af betreffende de thread de hier besproken wordt: [rml][ ModBall] Nieuw spel[/rml]E-Mile schreef op 26 February 2003 @ 22:19:
In eerste instantie probeer je nu al zoiets
Maar ik denk dat een topic van dien aard gesloten wordt, gevolgen voor jou zouden of:
. een pm
. een ow
. een ban
kunnen zijn
afhankelijk van de opzet van je post.
Laat de mods eens vrolijk zijn-Rob- schreef op 26 February 2003 @ 22:23:
Ik vroeg het mij af betreffende de thread de hier besproken wordt: [rml][ ModBall] Nieuw spel[/rml]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
-Rob- schreef op 26 februari 2003 @ 22:23:
[...]
Ik vroeg het mij af betreffende de thread de hier besproken wordt: [rml][ ModBall] Nieuw spel[/rml]
ow dat was helemaal niet duidelijk joh

Nou ik denk dat ik alle crewmembers nu een officiele waarschuwing ga geven, want dat kan natuurlijk niet!!! een geintje zeg. Potverdikkeme nog aan toe.
Echt 'voorbeeldig' is het niet, maar het is ook absoluut niet zo dat we dit altijd met allerlei topics doen, of dat het wlke week gebeurt. Topic zal zometeen wel op slot gaan dnek ik
het was natuurlijk ook niet de vraag of er een LA topic zou komen, maar wanneer...
[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 26-02-2003 22:26 ]
Of hoeveelJvS schreef op 26 February 2003 @ 22:25:
<font size=1>het was natuurlijk ook niet de vraag of er een LA topic zou komen, maar wanneer...</font>

Jeremy Clarkson
Ik was erg nieuwsgierig hoe afstraffend ik aangesproken zou worden
Deze kan nu wel officieel bij die andere 2 lijkt mij.
[ Voor 21% gewijzigd door Rob op 26-02-2003 22:31 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Rob op 26-02-2003 22:33 ]
Het zijn toch geen techposts hoor

Slotje dan maar
Dit topic is gesloten.