Toon posts:

Heatsinks op GeForce4

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben de laatste tijd nogal 'into' overklokken en hierbij wil ik het even hebben over mijn videoplank :9~

Ik heb een XFX GeForce4 Ti4200 64MB TV-Out die standaard loopt op 250/513. Overklokken van deze jongen gaat zeer goed: 306/612. Echter, het geheugen wordt nogal warm. Die heb ik tijdelijk opgelost door een eigen gebouwde lucht-koel installatie op de achterkant van de kaart te richten. Dat werkt perfect _/-\o_

Nu ben ik van plan om op ieder van de de 8 geheugenchips een koelelement/heatsink te plaatsen. Ik heb namelijk begrepen dat je die zo los kan kopen. De geheugenchips op de XFX hebben die namelijk niet standaard. Hierbij heb ik wat vraagjes:

1- is een heatsink voor iedere geheugenmodule geen 'overkill'?
2- heeft iemand toevallig al ervaringen met het extra toevoegen van heatsinks op een GeForce4 videoplank?
3- waar moet ik op letten bij het monteren van de heatsinks? (combinatie koelpasta/epoxyhars of andere oplossing)

Alvast dank! O-)

Verwijderd

Is zeker geen overkill, extra koeling is altijd goed.

Ik heb Heatsinks op mijn Geforce 2 Ti, geheugen komt een paar MHz hoger.

Je moet Thermal Adhesive gebruiken als lijm, dat is het beste, vind je dat te duur neem je gewoon goede 2 seconde lijm.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 21:52:
Je moet Thermal Adhesive gebruiken als lijm, dat is het beste, vind je dat te duur neem je gewoon goede 2 seconde lijm.
Nog beter is om op de hoekjes lijm te doen en dan in het midden een beetje koelpasta, dan heeft het koelblokje meer nut :)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
koop de kleinste mem koelblokjes, en een GROOT koelblok voor je gpu
een ZM80A hp
kan je je core ook nog een stuk verder mee krijgen!
(wel een lekere airflow hebben in je kast!,
anders monteer je er een 80mm/120mm fan op (enermax) die je op zn laagste stand zet, die hoor je niet, en het koelt als een gek!)

Verwijderd

Pollewob schreef op 26 February 2003 @ 21:54:

[...]
Nog beter is om op de hoekjes lijm te doen en dan in het midden een beetje koelpasta, dan heeft het koelblokje meer nut :)
Das inderdaad nog beter :). Zo had ik het nog nooit bekeken. Ik had er eerst alleen koelpasta op, maar dat houd het niet vast :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dus om eerst in te gaan op de geheugenchips. Dan zou dit een goede oplossing zijn:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/m.koster14/epoxy.jpg

Het lijkt me wel erg secuur werk, die geheugenmodules zijn niet erg groot :| Daarnaast is het zo dat je natuurlijk geen epoxy of koelpasta mag morsen :P

1=> Heb ik speciale epoxyhars nodig, of voldoet een tube Pattex-secondenlijm?

Verder zit er op de XFX een verzilverde koeler met fan en zilver heeft een nog grotere hitteopname dan koper, laat staan aluminium. Ik denk dat ik niet zo dol zal zijn om de koeler van de GeForce af te halen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/m.koster14/xfx.jpg

2=> Misschien is het dan een idee om een 2e fan op de koeler met 1e fan te plaatsen? Waarschijnlijk zit je dan wel met een verschil in toeren... :o

Uberhaupt wordt de GPU koeler nooit erg heet. Wat wel opvalt is dat de 'airflow' uit de koeler redelijk laag is. Het is dan ook maar een 5 volts fan :|

Verwijderd

verzilverd is iets anders dan helemaal zilver he ;)

ik denk trouwens niet dattie verzilverd is. Tis gewoon aluminium verchroomd. Die standaard HSF's koelen niet al te best, een simpel low profile koelertje is al veel beter (bovendien ook stiller)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:36

sapphire

Die-hard pruts0r

bij de TT GF 4 koeler zitten sinks :)

Gabriël AM5

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik heb zelf ook de TT GF4 en ik moet zeggen, het werkt erg goed. Ik heb nooit vastlopers en kan 3dmark2001 draaien op 330/748 met mijn TI4600.

Hier wat foto's (lang niet allemaal even goed, excuses daarvoor)
Afbeeldingslocatie: http://www.radaba.messageboard.nl/upload/Lan1701/Bassio_inside.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bj.vansluis/Radaba/Geforce4_voorkant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bj.vansluis/Radaba/Geforce4_achterkant.jpg

De set van Thermal Take kan ik echt aanraden. Hou er echter wel rekening mee dat je GF wellicht wat meer herrie gaat maken omdat de koeler van TT op 6000 rpm loopt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een goede tip, bedankt! Maar zo te zien heb jij "BGA" RAM-modules (vierkant). Mijn Ti4200 beschikt over 'standaard' RAM-modules. Dan zal ik toch die twee RAMsinks die jij op de achterkant hebt in tweeen moeten zagen o.i.d.

Ik zag op een review dat de sinks beschikken over een soort lijmlaagje. Ik neem aan dat dat een speciale koelverbinding is?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 09:09:
Dat is een goede tip, bedankt! Maar zo te zien heb jij "BGA" RAM-modules (vierkant). Mijn Ti4200 beschikt over 'standaard' RAM-modules. Dan zal ik toch die twee RAMsinks die jij op de achterkant hebt in tweeen moeten zagen o.i.d.

Ik zag op een review dat de sinks beschikken over een soort lijmlaagje. Ik neem aan dat dat een speciale koelverbinding is?
het geleidt de warmte wel, hoewel adhesive / normale pasta+lijm beter is

www.triathlete.nl

Verwijderd

Je kunt de heatsinks trouwens ook uit een heatsink van een Pentium 1 / 486 zagen. Gewoon wat blokjes eruit maken. Heb ik ook gedaan.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

sjek mijn website eens
ik heb een hele How-to geschreven over het OC-en van videokaarten.
FireWurX's website
daar kan je ook zien hoe de heatsinks worden bevestigd.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Thermal Take aangeschaft voor 10 Eurootjes. Vervolgens heb ik nu alle 4 de RAM-sinks doormidden gezaagd. Verder heb ik hier de 2 componenten Arctic Silver "Thermal Adhesive" pasta's. Tijd om te beginnen :)

Ik heb hier ook de TT-koperen koeler voor de GPU. Ik beschik alleen nu niet over de Arctic Silver III (of andere pasta). De pasta die er bij de TT-koeler zit lijkt me wat slecht van kwaliteit in vergelijking met Arctic Silver. Oh well, eerst maar even de oude blijven gebruiken dan tot ik nieuwe pasta heb, ik ga niet dat 2 componentenspul voor de GPU gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Yay! :9~

Werken erg goed die doorgezaagde RAM-modules van de Thermotake-GF4-set!

GPU/RAM in MHz:
-250/513 (Standaard voor Ti4200 met 64MB)
-306/600 <---- Stabiel OC'd zonder artifacts en zonder RAM-sinks)
-306/614 <---- Stabiel OC'd zonder artifacts mét RAM-sinks :7

Dat is een extra toename van 14 MHz. Ik kan zelfs makkelijk de 621 MHz _/-\o_ halen voor het geheugen, maar dan zie je soms (!) een artifact. Let wel: ik heb op die Ti4200 'slechts' 4ns geheugen. Geen 3.5 en al zekers geen 3.0ns.

Nu nog de Thermaltake GPU koeler met fan installeren: misschien is die 306 MHz nog wel tot 315 op te trekken :o

Heb ik echter nog 1 vraagje: kan ik de standaard koelpasta die bij de Thermaltake-set zit gebruiken of kan ik beter Arctic Silver III aanschaffen? Dat is wel weer €13,- voor 1 druppeltje koelpasta.

• iets
  • Laatst online: 16-08 18:24
lol, ik heb die onmogelijke heatsink + ramsinks van mijn Leadtek afgehaald, en ik ga geen Mhz minder dan toen die er nog wel opzaten :P.

Nog steeds 560Mhz :/.

Edit: Dit is de 64Mb versie dus :/.

[ Voor 11% gewijzigd door iets op 28-02-2003 00:48 ]

tvw

Verwijderd

ik kom ook maar bij 550mhz memory met een leadtek 128mb versie ? hoe komt dat

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 00:46 ]

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 00:45:
ik kom ook maar bij 550mhz memory met een leadtek 128mb versie ? hoe komt dat
Antwoord --> langzamer geheugen zit er op de 128MB kaarten

UItgebreide info kun je zelf ook wel vinden :P

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt! Echter: op de Ti 4200 128MB met AGP 8x (!) zit wel sneller geheugen dat standaard loopt op 250/513. Net als de 'oude' Ti4200's met 64MB dus.

Van de 'oude' 128MB Ti4200's liep het geheugen op 444 MHz.

Ben dus erg blij met m'n XFX-kaart :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 01:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 01:24:
Klopt! Echter: op de Ti 4200 128MB met AGP 8x (!) zit wel sneller geheugen dat standaard loopt op 250/513. Net als de 'oude' Ti4200's met 64MB dus.

Van de 'oude' 128MB Ti4200's liep het geheugen op 444 MHz.

Ben dus erg blij met m'n XFX-kaart :9~
XFX kaarten zijn wel redelijk goed over te klokken :). En ik denk dat je de koelpasta die je erbij krijgt best wel kunt gebruiken, apart arctic silver er voor aanschaffen zou ik niet doen.

Verwijderd

hé suntv hoe gaat t met je p2b? :p

ff ontopic, ik heb ook de xfx gf4 ti4200 64mb, perfect kaartje. Ik had nog een apple power processor liggen met een huge koelblok erop, die in stukken gezaagd en die op de memory geplakt met arctic silver adhesive. Wat ik verder nog heb gedaan is arctic siler onder de standaard xfx koeler en de veertjes die om de plastice bevestingpinnetjes heen zitten een beetje uitgetrokken in de hoop dat ze meer gingen aantrekken. Hieronder zie je een plaatje. Nu draait ie 300/620 stabiel. De gpu kan ook hoger dan 300 (306) alleen dan daalt mn 3damrk score, hoezo weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/afonville/kast.jpg

Iemand een idee of t ook mogelijk is om het voltage op je core hoger te zetten (of te modden)

Verwijderd

Ohja en die thermal take GF4 geheugen koelers passen hier niet zomaar op doordat er weerstandjes naast het geheugen zitten die hoger zijn dan de geheugenchip. (ik raakte er per ongeluk 1 aan met een koelblokje, reboot. Je zal ze dus in stukken moeten zagen.

[edit] had btr moeten lezen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heej, dat komt bekend voor: een te hoge GPU waarde heeft als neven-effect een lagere 3DMark03 score. Als ik nu naar 310 ga ipv 306, dan is de score lager.

Uh, ja ik heb een echte P2B _/-\o_ uit 1998. 3Dmark score is 7068 :9~

Zolang als dat het gaat en werkt ben ik tevreden. Heb geen problemen met Unreal II, C&C:Generals en DoomIII-Alpha. Ben nu bezig laatse 'juice' uit de pc te pompen, vandaar de XFX overklok-actie.

Verwijderd

marzzman schreef op 28 February 2003 @ 01:11:
[...]

Antwoord --> langzamer geheugen zit er op de 128MB kaarten

UItgebreide info kun je zelf ook wel vinden :P
Hmmmm , mijn Leadtek A280 TD(orginele heatsink) draait op 315 / 620 :) en ik kan nog veel verder (nog geen tijd gehad vanwege wat mods en oc's, ik moet daarbij dan wel vermelden dat ik een verschikkelijk goeie airflow in mijn case heb(met wc) ;) 27C casetemp. :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:36

sapphire

Die-hard pruts0r

eindelijk eens iemand die ook vind dat die TT GF 4 ook goed is, ik had en trouwens ok me GF 2 TI gezet :)

Gabriël AM5

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 15:56:
Ik heb de Thermal Take aangeschaft voor 10 Eurootjes.
Waar heb je dat gekocht?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
PASware schreef op 28 februari 2003 @ 20:08:
[...]

Waar heb je dat gekocht?
Ik heb hem gehaald bij MyCom in Rotterdam. Kijk maar op http://www.mycom.nl. het enige wat je misschien extra wilt gebruiken is een ijzerzaag om de RAM-sinks door midden te zagen (is niet vereist O-) ).

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik ga het morgen ook doen :9
Heb nog wat heatsinkjes liggen :) ... van Pentium I o.a. :)

Verwijderd

Vervalt de garantie eigenlijk wanneer ik de HSF verwijder en er een thermaltake opgooi? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 22:19 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:11

Piggen

Lekker bakkie

Op papier wel, denk ik, Maar je kunt de originele koeler er zo weer opzetten, waardoor het lijkt alsof je niks mee gedaan hebt.

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

...als je hem weer terug stuurt met alles origineel... :P

Verwijderd

Topicstarter
Zooh, de Thermaltake zit nu ook op de GPU. De hele kaart is meteen een stuk stabieler geworden. Ik kan Unreal Tournament 2003 zelfs op 315/621 8)7 draaien, maar dan zijn er af en toe artifacts.

Ik heb een aantal benchmarks gedaan met 3DMark2001SE: wat blijkt is dat de score het hoogst is met 306/614. 310/615 loopt erg stabiel zonder artifacts, maar is wel 80 punten lager in 3DMark2001SE. Op een of andere manier heeft het dus geen zin na die 306/614 extra te gaan overklokken.

Met Codecreatures zit er vrijwel geen verschil tussen de 306/614 en de 310/615. Wat wel weer uitmaakt is de DoomIII-Alpha1.2: de 310/615 is dan weer gemiddeld per demo een paar (2-3) frames sneller :?

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Kan mij het f*cken wat 3D mark zegt! Als het in de games die ik speel meer FPS geeft, dan heb ik er pas wat aan! :P

Verwijderd

Zelf een heatsink setje gekocht bij freezinghardware.nl. Voor 12,nogwat euro kreeg ik 8 heatsinkjes met dubbelzijdig thermaal plakband ofzo. GF4ti 4200 128 (standaard op 225*444) op 300*600 nu lopen, maar wel met wat artefacts. Dat ligt denk ik aan de el cheapo fan en koeling op de GPU. maar ik kan wel hoger klokken zonder stabiliteitsproblemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 01:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 23:55:

Ik heb een aantal benchmarks gedaan met 3DMark2001SE: wat blijkt is dat de score het hoogst is met 306/614. 310/615 loopt erg stabiel zonder artifacts, maar is wel 80 punten lager in 3DMark2001SE.
Komt omdat de core dan foute berekeningen krijgt die weer overnieuw moeten worden gedaan. Dan gaat je score omlaag.

Verwijderd

om die foute berekeningen tegen te gaan moet je zkr t voltage gaan verhogen van je gpu?

nog een vraag, ik kan ik mn bios het voltage op mn agp instellen... heeft dit zin?
Het lijkt me dat de kaart t toch zelf bepaald...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 12:12:
om die foute berekeningen tegen te gaan moet je zkr t voltage gaan verhogen van je gpu?

nog een vraag, ik kan ik mn bios het voltage op mn agp instellen... heeft dit zin?
Het lijkt me dat de kaart t toch zelf bepaald...
Bovenste vraag weet ik zo niet. En normaal stelt je bios dat zelf wel goed in ja, met nieuwe hardware hoort dit op 1.5v te staan. Werkt het goed gewoon op automatisch laten staan.

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wat ik me nu altijd afvraag, is:

je hebt ookwarmte geleidende tape (soort stukje bubble gum zegmaar), is dat nou veel slechter???

One World Concepts

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Ik heb van P1 heatsink Heatsinkjes gemaakt voor GF4 :9
Pasta er tussen en 1 drupje secondelijm per module, werkt goed :P
Is wel vette overkill, mega heatsinks, maar is niet erg :)

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32

AirX

Tweak Guru

Nog ffe een vraagje: Ik heb een Geforce 3 TI500 en daar zit nog steeds de standaard Nvidia cooler op :P (dat platte groene ding). De koeler wordt zelf aardig heet(opzich goed.. goede warmte geleding) maar ik heb het gevoel dat als ik een beetje verder ga OCen hij hem neit meer koel houd :). Of zeggen jullie.. die koeler ruled.. gewoon laten zitten :+ zeg het maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf nooit een GeForce3 gehad, dus ik zou eerlijk gezegd niet weten of daar aparte koelers voor zijn... Ik heb dus die Thermaltake GeForce4 koeler: die is zo gebouwd dat ie precies past op de GeForce4 kaart. Je zou natuurlijk de plastic bevestigingspootjes eraf kunnen halen en een andere methode zoeken om 'm te monteren op je GeForce3, maar ik denk dat je beter een ander compatible koelblok kunt zoeken.

Gebruik in ieder geval NOOIT de 2 componenten koelpasta/epoxyhars van Arctic Silver op een GPU. Die is alleen voor RAM-sinks bedoeld.

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

:/
Wat zeg je me nou?
Ik heb er Artic Silver III onder zitten :X :X :X

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

SebaZ schreef op 04 March 2003 @ 09:16:
:/
Wat zeg je me nou?
Ik heb er Artic Silver III onder zitten :X :X :X
hij zegt dat je geen Arctic Adhesive moet gebruiken op de GPU.
dus jij hebt et wel goed, want jij hebt Arctic Silver.
het verschil is dat Adhesive een soort van Epoxyhars is, en Silver gewoon pasta blijft.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

Sedat

Tweaker...

Ik heb een POV ti4200 met 128 mb 4 ns samsung ... geheugen... loopt nu op 550 mhz zonder ramsinks.. als ik het geheugen op 600 mhz zet krijg ik zo nu en dan zwarte strepen door het beeld.. (bv bij 3Dmark 2003.. sommige tests wel andere niet) ... ik wil eigenlijk set van coolermaster kopere ramsinks kopen... zal dat helpen om het geheugen zonder strepen op 600 mhz te laten lopen? Of toch andere ramsinks proberen?

Oja heb een Zalman VGA passieve koeler moet er wel onder passen.

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

FireWurX schreef op 04 March 2003 @ 09:35:
[...]

hij zegt dat je geen Arctic Adhesive moet gebruiken op de GPU.
dus jij hebt et wel goed, want jij hebt Arctic Silver.
het verschil is dat Adhesive een soort van Epoxyhars is, en Silver gewoon pasta blijft.
Ik kan weer slapen, hoewel ik wist dat het wel goed werkte ;) :9

Verwijderd

Sedat schreef op 04 maart 2003 @ 10:18:
Ik heb een POV ti4200 met 128 mb 4 ns samsung ... geheugen... loopt nu op 550 mhz zonder ramsinks.. als ik het geheugen op 600 mhz zet krijg ik zo nu en dan zwarte strepen door het beeld.. (bv bij 3Dmark 2003.. sommige tests wel andere niet) ... ik wil eigenlijk set van coolermaster kopere ramsinks kopen... zal dat helpen om het geheugen zonder strepen op 600 mhz te laten lopen? Of toch andere ramsinks proberen?

Oja heb een Zalman VGA passieve koeler moet er wel onder passen.
Het is natuurlijk nooit van te voren te zeggen. Maar het is zo goed als zeker dat je hoger gaat komen dan dat je nu komt. Verder is dit gewoon bij elke kaart anders.

• iets
Dan zal ik mijn mod hier ook maar ff dumpen :7. Ik had hem gisteren afgemaakt :) :

Deze heatsink zat er dus op :P :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod_0040.jpg
Hier haalde ik max 295/560 uit.

Met alleen een heatsink met touwtje vastgemaakt :7 zonder ramsinks:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod_0016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod_0030.jpg
Hier haalde ik max 330/560 uit. Het geheugen was ongekoeld maar ging dus nog steeds even snel :o.

Zo is het nu: (sorry voor brakke pics)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod%20%231.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod%20%232.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod%20%233.jpg
Hier haal ik dus 330/580 mee :). Een heatsink van een oude P1 in 8 stukjes gezaagd.

Alleen die heatsink helemaal achteraan/bovenaan bij het ram past er maar half op :(. Omdat het door het ramslot wordt weggeduwd :(.

tvw

Verwijderd

gaaf gedaan shotgun!
haha vette celeron koeler erop :P
btw wat was de mhz winst van je core toen je deze koeler erop zette?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 18:56 ]

• iets
Ervoor haalde ik 295Mhz, nu 330Mhz :7. Scheelt toch weer snel 0,2 fps 8)7.

tvw

Verwijderd

:p nou 35 mhz meer, dat is netjes, ik krijg me gpu niet zo hoog maar ik denk niet dat dat aan koeling ligt maar aan te weinig volt.

op de 2e foto (met geheugenkoeling) zie ik het touwtje eromheen niet meer zitten. Hoe heb je m nu vastgemaakt?

• iets
Ik heb van die boutjes gekocht. Nu zit de heatsink veel strakker dan eerst. Hier kun je het een beetje zien:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/Leadtekmod%20%232.jpg

Alleen eerst draaide ik hem iets te strak vast. Mijn hele GF boog krom :o. Nu is hij nog steeds een beetje krom maar niet zo erg gelukkig :).

tvw

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Hehe, toch maar wat (brakke :/ ) pics gemaakt :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dettm012/GF4/GF4_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dettm012/GF4/GF4_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dettm012/GF4/GF4_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dettm012/GF4/GF4_4.jpg

Zoals ik al zei, PICS zijn een beetje brak, maar je krijgt een idee van hoe het erop zit :)

• iets
Jij hebt zeker geen macro functie :P. Maar wat haal je daar nu mee?

tvw

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

310 / 610 :)
Moet nog ff kijken, kan zeker wel hoger :9 Wat proberen enzow

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De vraag van de TS is beantwoord, en het topic is nu een beetje een babbelbox geworden, Tijd voor een slotje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.