Toon posts:

ASUS V7700 + WINME + Duron trubbels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Damn. Ik zit hier met rare trubbels als ik mijn systeempje op 640x480 draai.

Ik krijg nl. een vreemde splitscreen van datgene wat ik opstart. Het beeld knipt zich a.h.w. in tweeen en dan ook nog andersom ( boven wordt beneden en vice versa).Alle hogere resoluties hebben er geen last van.

Ik draai met een KT7-raid + Duron 700@963( alle nieuwste drivers) Detonator 6.47 en Winme. Wel heb ik een oudere 21 inch philips monitor die tot 60 a 70 hz max komt maar toch deed ie het ok toen ik nog met een tnt2ultra werkte voor mijn GF2 GTS upgrade.

Heeft iemand enig idee waar het aan ligt?

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Eeeuuhhmm, sorry maar ik vind het wel een geinig probleem:
"Het beeld knipt zich a.h.w. in tweeen en dan ook nog andersom ( boven wordt beneden en vice versa) "

Ik zou het niet weten maar waar maak je je druk om, op die resolutie doe je toch niets met zoŽn kaart ?

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat dacht ik ook al , maar de meeste software/games die ik draai starten allemaal op 640 en schakelen vervolgens 'in game' over op hogere resoluties. Ook veel nieuwe installaties beginnen op 640x480. Tis dus wel degelijk kut en lastig.

En inmiddels ook niet echt funny meer, voor mij dan....

Verwijderd

Topicstarter
Great. Ik ben weer de enigste die ermee zit.

Zul je altijd hebbuh.

Verwijderd

Topicstarter
Zou het kunnen dat ik die originele drivers van Asus voor de GF2 moet nemen?

Die versienummers lijken wel erg veel op de Detonator versiennummers, maar maybe zijn ze beter qua compatbility.

Iemand ideeen?