bij hoeveel blokkies het een megaflush ? anders heb ik wel zin om ff 3 maanden voor 100.000 te sparen. Of is het dan een megaflush die D.net niet zal accepteren ?
Ik hoop toch echt dat dat een miniflush is, anders zitten we dik in de problemen hier
1000k is voor somige een megaflush en andere een mini flush
ik zelf vind 1k al een mega flush
(als ik em dan helemaal zelf heb gekraakt en met een p3 450 en daar doe ik dan iets van 2 weken over
Maar ach smaken verschillen.
ik zelf vind 1k al een mega flush
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Okay dat word dus koeloze pc's zoekenOp donderdag 16 november 2000 21:43 schreef Scraper het volgende:
Ik hoop toch echt dat dat een miniflush is, anders zitten we dik in de problemen hier
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
ja... ik denk dat ik mijn pa's p3 800 maar eens "te grazen"Op donderdag 16 november 2000 21:44 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Okay dat word dus koeloze pc's zoekenen assimileren die hap
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Huh? Nog steeds niet gedaan?
Juist compu's die thuis en bij familie staan gaan er toch het eerst aan?
Juist compu's die thuis en bij familie staan gaan er toch het eerst aan?
maareh, als je blokjes maar 90 dagen houdbaar zijn wordt het weinig mega maar wel mini flushen denk ik zo.
Pagina: 1