Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik kan mijn Palm IIIc de deur uit doen en een iPaq 3975 in ontvangst nemen, maar ik kan over dit apparaat geen ervaringen vinden van andere gebruikers.

Ook bij HP/Compaq op de site zie ik het ding niet terug. (gelukkig hebben we google nog..)

Ook hier ben ik niet heel veel tegen gekomen.

Ik wil nu eens weten; werkt hij een beetje fijn met outlook, hoe lang doe ik met een accu lading bij normaal gebruik, zijn de kleuren een beetje strak...

Kortom gebruikerservaringen..

Oja is dit model al heel oud??

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:09
Hij staat gewoon op Hp.com maar is denk ik vrij nieuw. Dus weinig mensen zullen hem al hebben

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
Ow, ik zag hem vanmiddag nog niet staan en dacht dat hij juist overjarig zou zijn..

Wat een vertrouwen in de baas.. :)

Internet was vanmiddag ook een beetje gaar..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 20:43 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:09
Maarja de 39xx serie is nog niet zo gek lang uit

Alles is terug te redeneren naar 4

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Met de nieuwe 54** heeft de 39** niet lang meer te leven denk ik. Ik had altijd het gevoel gehad dat de 39-serie een tussenstapje is..

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
De 3975 die jij kan kopen is gewoon een 3970 maar dan onlin ebij Hp gekocht, daardoor zit er iets extra software bij maar verder is hij identiek aan de 3970, ditzelfde heb je bij alle Ipaq's.

En de 39xx uit de tijd, achterhaald valt wel mee, ik heb ent een 5450 besteld vanwege het WLAN maar als ik dat niet nodig had dan had ik de 3970 gekocht!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
review van brighthand:
http://brighthand.pricegr...ype=M/ut=3ea62036f58d8038
:)

[ Voor 5% gewijzigd door u_nix_we_all op 28-02-2003 15:29 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

De ipaq 39xx serie heeft wel als voordeel tegenover de 54xx serie dat het beeldscherm vele malen beter is. Dit was eigenlijk een teleurstelling toen de 54xx binnenkwam, de beeldschermkwaliteit was eigenlijk teleurstellend in vergelijking met de 39xx, want dat was juist zo mooi van deze serie. Vooral wanneer je de ipaq als navigatie zou willen gebruiken is zo'n goed beeldscherm wel handig.
Pagina: 1