Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat de kernel problemen heeft bij het lezen van je bestand. Zit er geen kopieerbeveiliging op waardoor je hem niet kopieren?
Het staat er natuurlijk niet met grote letter op dat er een kopieerbeveiliging op zit, dus dat weet ik niet. Maar zou dat ook betekenen dat ik die dvd niet af kan spelen op de pc????Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 21:38:
Het ziet er naar uit dat de kernel problemen heeft bij het lezen van je bestand. Zit er geen kopieerbeveiliging op waardoor je hem niet kopieren?
Wat dus met audio cd's ook wel eens is.
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
Hij doet het hier onder Debian (sid) prima hoorMemphisto schreef op 26 February 2003 @ 21:56:
Het staat er natuurlijk niet met grote letter op dat er een kopieerbeveiliging op zit, dus dat weet ik niet. Maar zou dat ook betekenen dat ik die dvd niet af kan spelen op de pc????
Het enige wat ik moest doen was de alombekende decss libs downloaden van videolan.org, en daarna deed LoTR het hier (inclusief menu's) prima.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik vermoed dat dit er niks mee te maken heeft. Memphisto krijg een I/O error, dus er komt helemaal geen data om te decrypten.moto-moi schreef op 26 februari 2003 @ 22:43:
Het enige wat ik moest doen was de alombekende decss libs downloaden van videolan.org, en daarna deed LoTR het hier (inclusief menu's) prima.
Zijn die DVDs wel van de juiste regiocode voor je DVD-speler? Is de regiocode van je DVD-speler überhaupt wel ingesteld?
Verwijderd
Ik denk ook aan de regiocode. Moet je wel instellen.
Werken andere (officiele duurdere) dvd's wel?
Werken andere (officiele duurdere) dvd's wel?
Ik heb nooit zoiets als een regiocode ingesteld voor m'n dvd speler, kep het er gewoon in gepropt en gaan proberen.
Diverse dvd van oa metallica, gewoon zo gekocht in de winkel werkte gelijk zonder problemen.
Waar moet ik zoiets instellen?? Want kep echt geen idee waar ik dat moet gaan zoeken!!
Diverse dvd van oa metallica, gewoon zo gekocht in de winkel werkte gelijk zonder problemen.
Waar moet ik zoiets instellen?? Want kep echt geen idee waar ik dat moet gaan zoeken!!
Kijk eens bij de instellingen van Xine ? (Het 'moersleuteltje' in de standaard skin)Memphisto schreef op 27 februari 2003 @ 19:22:
Ik heb nooit zoiets als een regiocode ingesteld voor m'n dvd speler, kep het er gewoon in gepropt en gaan proberen.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Lees eerst dit maar eens: http://www.howstuffworks.com/question474.htm
De regiocode is ingesteld in de firmware van de DVD-players, en is dus OS-onafhankelijk. Er zijn voor zowel Windows als GNU/Linux tooltjes om de regiocode in te stellen. Merk op dat de meeste drives je de regiocode maar 5 keer in laten stellen, dus niet teveel van regio wisselen
De regiocode is ingesteld in de firmware van de DVD-players, en is dus OS-onafhankelijk. Er zijn voor zowel Windows als GNU/Linux tooltjes om de regiocode in te stellen. Merk op dat de meeste drives je de regiocode maar 5 keer in laten stellen, dus niet teveel van regio wisselen
Pagina: 1