Wie kent het merk Cornea? Ik zag namelijk een heel aantrekkelijk geprijsde 19" monitor van dit merk, de CT1904. Zeer strak design. Prijs €860,- Fabrikant meldt dat de responsetijd van dit scherm (rise and fall) 4ms/16ms is. 2 jaar garantie.
Zie HIER een grote foto van de voorkant. HIER een foto van de achterkant. En HIER een foto van het zijaanzicht. De homepage van Cornea vindt je HIER
Als je bekend bent met dit merk en met de CT1904 of CT1704 (zelfde maar dan 17"-inch) in het bijzonder, wat vindt je dan van:
- De beeldscherpte van zo'n scherm.
- Helderheid van de kleuren
- Valt er een beetje op te gamen of is dat niet te doen
- Het scrollen van tekst
- Kwaliteit in het algemeen.
systeem configuratie:
- MSI KT133a Turbo moederbord
- AMD Athlon 1.4 Ghz
- 512Mb SDRAM
- Asus GeforceII TI v7700 64Mb
Als je reageert, zorg dan dat je iets zinvols te melden hebt en dwaal niet af. Geef geen antwoorden zoals:
- "Ik zou een Philips nemen"
- "Als je wilt gamen zou ik een CRT monitor kiezen"
- "Cornea, nooit van gehoord. Kun je dat eten?"
Topic is dus alleen bedoeld voor mensen die dit merk en in het bijzonder de CT1904 of CT1704 kennen en/of gebruiken.
Zie HIER een grote foto van de voorkant. HIER een foto van de achterkant. En HIER een foto van het zijaanzicht. De homepage van Cornea vindt je HIER
Als je bekend bent met dit merk en met de CT1904 of CT1704 (zelfde maar dan 17"-inch) in het bijzonder, wat vindt je dan van:
- De beeldscherpte van zo'n scherm.
- Helderheid van de kleuren
- Valt er een beetje op te gamen of is dat niet te doen
- Het scrollen van tekst
- Kwaliteit in het algemeen.
systeem configuratie:
- MSI KT133a Turbo moederbord
- AMD Athlon 1.4 Ghz
- 512Mb SDRAM
- Asus GeforceII TI v7700 64Mb
Als je reageert, zorg dan dat je iets zinvols te melden hebt en dwaal niet af. Geef geen antwoorden zoals:
- "Ik zou een Philips nemen"
- "Als je wilt gamen zou ik een CRT monitor kiezen"
- "Cornea, nooit van gehoord. Kun je dat eten?"
Topic is dus alleen bedoeld voor mensen die dit merk en in het bijzonder de CT1904 of CT1704 kennen en/of gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 26-02-2003 20:12 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER