[TFT-scherm] Cornea CT1904 of CT1704 ervaringen.

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Wie kent het merk Cornea? Ik zag namelijk een heel aantrekkelijk geprijsde 19" monitor van dit merk, de CT1904. Zeer strak design. Prijs €860,- Fabrikant meldt dat de responsetijd van dit scherm (rise and fall) 4ms/16ms is. 2 jaar garantie.

Zie HIER een grote foto van de voorkant. HIER een foto van de achterkant. En HIER een foto van het zijaanzicht. De homepage van Cornea vindt je HIER

Als je bekend bent met dit merk en met de CT1904 of CT1704 (zelfde maar dan 17"-inch) in het bijzonder, wat vindt je dan van:

- De beeldscherpte van zo'n scherm.
- Helderheid van de kleuren
- Valt er een beetje op te gamen of is dat niet te doen
- Het scrollen van tekst
- Kwaliteit in het algemeen.

systeem configuratie:
- MSI KT133a Turbo moederbord
- AMD Athlon 1.4 Ghz
- 512Mb SDRAM
- Asus GeforceII TI v7700 64Mb

Als je reageert, zorg dan dat je iets zinvols te melden hebt en dwaal niet af. Geef geen antwoorden zoals:
- "Ik zou een Philips nemen"
- "Als je wilt gamen zou ik een CRT monitor kiezen"
- "Cornea, nooit van gehoord. Kun je dat eten?"

Topic is dus alleen bedoeld voor mensen die dit merk en in het bijzonder de CT1904 of CT1704 kennen en/of gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 26-02-2003 20:12 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik ben de laatste tijd ook wat aan het rondkijken naar een 18 of 19"tft

en de cornea 1904 was mij ook opgevallen, het ding staat op dit moment voor 710 euro in de pricewatch.

ik heb op internet wat gezocht naar reviews hij kwam overal als goed uit de tests zeker voor DIT bedrag.

maar kan iemand mij uitleggen wat dat 4ms/16ms betekend? want op een van de review sites zag ik staan dat de snelheid van het scherm 25ms was....

verder zoek ik een scherm waarmee ik mee moet gamen en dvd's kijken dus ik zoek wel minimaal een 25ms scherm.

verder vinnik het nogla een groot risico om een scherm van 71o euro via internet te bestellen zonder dat ik hem eerst kan zien... dat vindt ik bij een nieuw beeldscherm toch wel belangrijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

TFT/Gamen - The 5th Episode

Had hier wel ingepast denk ik. :) En ik zou ook doen wat Chaoss zegt, ga kijken, de een stoort zich aan bepaalde dingen eenmaal sneller als een ander. B)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 12:47 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

TFT/Gamen - The 5th Episode lijkt me ook een mooie plek :)

Dit topic is gesloten.