Voor op de woonkamer zoek ik een nieuwe set luidsprekers ter vervanging van mijn oude philips speakers.
Via een vriend van mijn vriend (ingewikkeld hé ) kan ik een set tweedehands Kef Q5 overnemen voor 400 euro
(deze is niet gejat, ik heb de aankoop nota gezien). Maar ik wou eerst de B&W DM602 S3 (nieuw) gaan kopen met een set atacama nexus 6 luidsprekerstand. Deze samen kosten ongeveer 600 euro.
Ik heb alleen niet de beide luidspreker tegelijker tijd geluisterd. Wat ik dus niet kan vergelijken. Ik vond de beide speaker wel goed klinken trouwens.
Wat kan ik nou beter mijn geld besteden. De 2de handse set Kef Q5 voor 400 euro of de nieuwe set B&W602 S3 met nexus 6 voor 600 euro?
Oh ja, mijn receiver is een simpele Onkyo TX-SR500E. (2x65Watt bij 8 ohm)
Via een vriend van mijn vriend (ingewikkeld hé ) kan ik een set tweedehands Kef Q5 overnemen voor 400 euro
Ik heb alleen niet de beide luidspreker tegelijker tijd geluisterd. Wat ik dus niet kan vergelijken. Ik vond de beide speaker wel goed klinken trouwens.
Wat kan ik nou beter mijn geld besteden. De 2de handse set Kef Q5 voor 400 euro of de nieuwe set B&W602 S3 met nexus 6 voor 600 euro?
Oh ja, mijn receiver is een simpele Onkyo TX-SR500E. (2x65Watt bij 8 ohm)