Vreemd, waren er op 11 september 2002 soms problemen? Niet wat ik mij kan herinneren eigenlijk.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
het enige wat ik nog wel weet van die dag was dat de aanslag op het WTC was... maar dat kan ik niet echt rijmen met problemen op GoT of zo nee....Resistor schreef op 26 February 2003 @ 19:23:
topic 594245 is ook al gedelete.
Vreemd, waren er op 11 september 2002 soms problemen? Niet wat ik mij kan herinneren eigenlijk.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
topic 594240 ligt in de trashcan.E-Mile schreef op 26 februari 2003 @ 19:35:
Resistor het kan zijn dat die vrolijk in de trash ligt, m-m vond 'm echter ook niet in de trash [ja m-m doorzoekt prullebakken ja]![]()
'User not allowed to access category: 6'
(ik typte gewoon wat opeenvolgende nummers van topics in om te zien of er meer weg waren, en toen kwam ik deze tegen.
Yamaha MSP-5 of Behringer 2031? is de eerste die het wel doet, en die is een paar uur voor de aanslagen gepost, op Wednesday 11 September 2002 13:03.Alfredt schreef op 26 februari 2003 @ 19:37:
[...]
het enige wat ik nog wel weet van die dag was dat de aanslag op het WTC was... maar dat kan ik niet echt rijmen met problemen op GoT of zo nee....
[ Voor 36% gewijzigd door Resistor op 26-02-2003 19:41 . Reden: Waar is de tijd dat LA nog rustig was... ]
Verwijderd
Resistor schreef op 26 February 2003 @ 19:38:
[...]
topic 594240 ligt in de trashcan.
(ik typte gewoon wat opeenvolgende nummers van topics in om te zien of er meer weg waren, en toen kwam ik deze tegen.
Wij praten niet in de vuilnisbak tegen elkaar hoor, dat is een crewforum
Kan ook gewoon een crewforum zijnResistor schreef op 26 February 2003 @ 19:38:
topic 594240 ligt in de trashcan.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dat was 2001Alfredt schreef op 26 February 2003 @ 19:37:
[...]
het enige wat ik nog wel weet van die dag was dat de aanslag op het WTC was... maar dat kan ik niet echt rijmen met problemen op GoT of zo nee....
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:39:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Prachtige reply
Volgensmij loopt er iemand met global modrechten zich te vervelen ofzo. Laatst was er in IT ookal een topic *zomaar* keihard getrashed
Whatever, ik weet ook niet wat hier achter de schermen gebeurd (en ik wil het eigenlijk ook niet weten)Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:39:
[...]
Wat zag je ook al weer als een topic getrashed is dan?
[ Voor 52% gewijzigd door m-m op 26-02-2003 19:50 ]
Dus helaas, topic is weg.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()