Toon posts:

Prince of Qin - Open Beta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://eng.objectgames.com/images/bigphoto.gif

“Prince of Qin Online” is set in a time where chaos reigned and injustice prevailed in the almighty Qin Empire. An era where the good suffered while the evil enjoyed tremendous power, where the rightful crown prince was denied of his throne and forced to be on the run.

You are empowered to seek justice and right the wrong, to fight the evil, rise above the occasion and emerge as a hero!

Er is weer een nieuwe MMORPG, genaamd Prince of Qin (online). Deze is op het moment in open beta en is net gestart (21 februari) en zal doorgaan tot 21 april. Dat betekent in simpel gezegd dat je het gratis kan spelen tot aan 21 april, maar wel met aardig wat bugs.

Voor de mensen die niet weten wat een MMORPG is, het is een Role Playing Game die zich online afspeelt, waarin je dus interacteert met zo'n 1000 andere mensen die ook die RPG aan het spelen zijn. Je kan samen met andere mensen monsters verslaan, handelen en natuurlijk ook vechten.

Het is in 2d, en zoals bij de meeste MMORPG's moet je een keuze maken uit bepaalde character types: Paladin, Muscleman, Wizard , Assasin of Witch.

De Paladin is een soort "warrior" type character, maar ik heb begrepen dat hij ook magische skills krijgt.
De Muscleman is een pure krijger, vechten is dan ook zijn lust en zijn leven.
De Wizard en de Witch zijn beiden "tovenaar" achtige characters, die magie kunnen gebruiken om hun vijand op hun knieen te brengen.
En als laasts, de Assasin, een "rogue" achtige character, hij kan bogen gebruiken en andere sneaky dingen.

Ik speel het nog maar net, maar tot nu toe bevalt het me. Er zijn genoeg mensen die je willen helpen, maar soms ook mensen die je aan willen vallen, daar moet je voor uitkijken :).

Screenshots :

Afbeeldingslocatie: http://www.zengamer.com/images/previews/full/poq101.jpg?PHPSESSID=a467ce9a2cc06988a454307849118144

Afbeeldingslocatie: http://www.zengamer.com/images/previews/full/poq105.jpg?PHPSESSID=a467ce9a2cc06988a454307849118144

Afbeeldingslocatie: http://www.zengamer.com/images/previews/full/poq106.jpg?PHPSESSID=a467ce9a2cc06988a454307849118144

Voor meer screenshots kun je naar
http://www.khabal.com/gal...c.php?directory=poqonline gaan.

Enkele download locaties voor het spel (300 mb)

http://www.khabal.com/dow...hp?action=download&id=441
http://www.gamershell.com/download_1385.shtml
http://www.fileplanet.com/files/120000/120474.shtml

Ook heb je de nieuwste patch nodig (1 mb)

http://www.khabal.com/dow...hp?action=download&id=442

Als je ook nog muziek wil hebben (Let op, muziek, geen sound effects, die zitten al bij de standaard client) dan kun je die natuurlijk ook downloaden (339 mb)

http://www.khabal.com/dow...hp?action=download&id=445

En natuurlijk de link naar de officiele website, helaas is er weinig op te vinden :

http://poq.khabal.com/

En de officiele forums, een plaats waar je gezellig kan praten, handelen en bugs reporten.

http://forums.khabal.com/

Ik hoop je ingame te zien , ik gebruik als nickname Evitharil :). Dit is trouwens de eerste keer ooit dat ik zo'n topic maak, ik hoop dat ik aan de eisen voldoe :), enneh, de mooie dame hieronder, dat ik ben ik trouwens niet :9

Afbeeldingslocatie: http://poq.khabal.com/images/gal.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 19:13 ]

Verwijderd

mooi topic hoor :)
en zag hem inderdaat staan op fileplanet, zal hem dit weekend eens proberen... al hou ik niet zo van die oosterse settings, de search naar de perfecte/erg goeie MMORPG contineus :P

Verwijderd

lijkt heel erg extreem onwijs verschrikkelijk achterlijk ongezond veel op diablo

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:20:
lijkt heel erg extreem onwijs verschrikkelijk achterlijk ongezond veel op diablo
Dat kun je dan bijna wel van elke 2d MMORPG zeggen, ze lijken namenlijk bijna allemaal wel op Diablo in their own way... Anyway, dit is dus massief online, en nog iets leuks : Je kan geen newbie zijn, want dat is bijna iedereen in het spel omdat het praktisch net begonnen is (open beta dan, closed beta was al een tijdje aan de gang)

Verwijderd

Nooit van deze mmorpg gehoord , ga het dus helaas ook niet uitproberen :)

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:28:
Nooit van deze mmorpg gehoord , ga het dus helaas ook niet uitproberen :)
Wat de boer niet kent dat eet ie niet :Y)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:39

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Mooi, deze ga ik echt wel even proberen. Helemaal omdat ik 2d isometrische MMORPG's nog steeds stukken fijner vind om te spelen dan 3d MMORPG's.

Sys Specs

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DutchCommando schreef op 26 February 2003 @ 19:30:
[...]

hehehe, dat wilde ik net zeggen.
beetje jammer van dat 2d, nu ik 3d gewend bent is toch leuker met zoveel man

Verwijderd

Ok .. ik ben hem ook aan het downen :)
lijkt me wel een leuk spelletje

je moet zeker ingame reggen?

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik ben ook bezig. Het lijkt me wel een grappig spelletje alleen jammer dat het oosters is. kunnen we ook een GOT clan maken? :P

[ Voor 35% gewijzigd door El_Hefe op 26-02-2003 20:18 ]

Verwijderd

/me is downloading, lmfd
ziet er geinig uit en ik houd wel van diablo stijl games :)

Verwijderd

DutchCommando schreef op 26 februari 2003 @ 19:30:
[...]

ik ken de smaak van pis en stront ook niet
maar daar blijf ik toch van af met mijn fijn proef tong :D

Verwijderd

Topicstarter
je moet zeker ingame reggen?
Yup.

Het lagt op het moment wel heel erg (piekuren) maar op de website staat dat ze aan het fixen zijn.

Verwijderd

Ik krijg zo'n update geval terwijl ik gewoon de patch heb... en daarna komt er een of andere error dat hij niet kan connecten

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb deze al een tijdje in de gaten, lijkt mij niet zo veel aan... :{ komen naar mijn mening veels te veel oosterse/manga achtige MMORPGs uit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 21:21:
Ik krijg zo'n update geval terwijl ik gewoon de patch heb... en daarna komt er een of andere error dat hij niet kan connecten
ik test wel ff :)
kheb hem nu ook binnen

-edit-

werkt hier wle gewoon :S

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Check de download sectie van de officiele website, daar helemaal onderaan staat een kleine fix dacht ik.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 23:36 ]

Verwijderd

Lijkt gaaf even downen :Y)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Woei, die ga ik proberen. :)
Ben je er net verslaafd aan, moet je er natuurlijk geld voor betalen. :(
Nou ja, ik wacht eerst maar af of dat eerste uberhaupt gaat gebeuren :+
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:21:
Je kan geen newbie zijn, want dat is bijna iedereen in het spel omdat het praktisch net begonnen is (open beta dan, closed beta was al een tijdje aan de gang)
Ha, nu wordt het interresant. :D

ChaosKnight: Thanks voor de mededeling :)

🌞🍃

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Paladin!!1~ :D
M'n favoriete character, woei! :)

* M@NIC heeft de dowload ook maar aangezet, ben benieuwd :)

Verwijderd

Sjezus zeg, krijg em amper gedownload.. Iemand nog meer mirrors gevonden?

• M@NIC
Staan genoeg goede op Gamershell :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
M@NIC schreef op 27 February 2003 @ 13:48:
Staan genoeg goede op Gamershell :)
Om precies te zijn hier :)
Bestand is 309.2 MB groot, dus je moet niet aankomen met 56k6 :P
Het ziet er leuk uit, ik ben 'm ook maar aan het downloaden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Nou, heb m binnen, dubbelklik de .zip.... corrupt :(
Kan ik weer opnieuw gaan downen...zucht! Ja ik ben zielig :p
Zijn jullie al aan het gamen? Is het cool?? Tell me! en screenies plz :x

Verwijderd

ik heb het ff getest :D
best wel veel lag

ach ja .. maar voor de rest is het wel leuk

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 16:34 ]

Verwijderd

Heb toen net even samen met Marco en ene Pyrus gespeeld,was in 30 min lvl3

• Hahn
Yup, je bent snel een level hoger.
Was best leuk, alleen je krijgt de hele tijd dezelfde tegenstanders, uit het niets. En de lag is ook irritant, loop je net een stukje, sta je ineens weer 10 meter terug :?
En alles is nog niet echt duidelijk vind ik, maar het was wel leuk om te spelen.

Verwijderd

Heb net ook ff zitten spelen. Als ze die lag snel oplossen is het denk ik best een coole game. Je character stats zijn er VEEL. En per lvl krijg je gelijk 10 statpunten om te verdelen en je krijgt wat health erbij per level, allemaal wel lekker dus. Ik ben een assassin (met boogje) en ik heb nu 2 keer 10 punten in dex gestoken en ik merkte gelijk dat ik sneller pijlen kon knallen :+

Verwijderd

MaRc0 schreef op 27 februari 2003 @ 17:39:
Yup, je bent snel een level hoger.
Was best leuk, alleen je krijgt de hele tijd dezelfde tegenstanders, uit het niets. En de lag is ook irritant, loop je net een stukje, sta je ineens weer 10 meter terug :?
En alles is nog niet echt duidelijk vind ik, maar het was wel leuk om te spelen.
ben erachter gekomen dat er zo'n vent in het begin staat die dingen uit legt,dus bv. hoe je wapens kunt kopen hoe je nieuwe aanvallen leert enz.
ps. die gast heet Nothing-Unknown.
edit:Heb nu 2 Charachters
1:Naam:Frunzle Pro/Class:Muscleman Level:2
2:Naam:SolidCobra Pro/Clas:Paladin Level:2

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 20:08 ]

Verwijderd

Mijn ingame naam is BowGirl (Assassin level 3) dus maybe kunnen we een GoT-team maken :)

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Uhm... sinds wanneer is dit spel nog beta, als het compete spel al sinds 21-08-2002 te downloaden is via een site die heel goed samenwerkt met eMule/eDonkey.....

Xbox360 gamerprofile

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

gnimmeL_kraD schreef op 27 februari 2003 @ 20:55:
Uhm... sinds wanneer is dit spel nog beta, als het compete spel al sinds 21-08-2002 te downloaden is via een site die heel goed samenwerkt met eMule/eDonkey.....
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:11:
Deze is op het moment in open beta en is net gestart (21 februari) en zal doorgaan tot 21 april. Dat betekent in simpel gezegd dat je het gratis kan spelen tot aan 21 april, maar wel met aardig wat bugs.
O-)

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:29
Effe downen dan. :)

Omae wa mō shindeiru.

• Pyrus
  • Laatst online: 20:40

Pyrus

Hardknock life

gnimmeL_kraD schreef op 27 February 2003 @ 20:55:
Dit is de MMORPG versie, de singelplayer versie kun je idd al lang gewoon kopen ja ;)

LinkedIn

Verwijderd

als die server very busy is .. kan ik dan niet meer joinen :?

• M@NIC
Gister nacht ff geprobeert, ik vind het echt 3x niks.
Gameplay is slecht, over dezelfde enemy's en het vechten is ook niks, en het ziet er gewoon niet uit.
Uninstall, scheeld me weer wat HD space :)

• Hahn
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 12:50:
als die server very busy is .. kan ik dan niet meer joinen :?
Volgens mij is de server altijd Very Busy :)
Gister toen ik ging spelen was ie dat iig ook, maar ik kon er wel gewoon op.

M@NIC, als je het niks vindt hoef je het nog niet op slot te gooien :+

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:29
Gisternacht ook effe geprobeert en vind em wel goed. Al is dit mijn eerste MMORPG
Nu nog effe de lag fixen. ;)

Omae wa mō shindeiru.

• Pyrus
  • Laatst online: 20:40

Pyrus

Hardknock life

Er is een nieuwe patch uit en ze zijn van server verhuisd. Als het goed is zouden ze meer spelers aankunnen nu :) Ook is er een nieuwe zone bij gekomen in de serverlist, de secondzone (staat atm nog geen server in)

LinkedIn

Verwijderd

hhmmm inmiddels een nieuwe patch!

maar, bijna alles is in het koreaans :S

ben nu nog de patch aan 't downloaden :)
Pagina: 1