logitech muis haalt xp uit standby ...

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
... als ik mijn pc in standby zet, dan haalt mijn muis (draadloos) hem te snel uit deze standby slaap. Ik hoef 'm maar even te bewegen en de pc gaat weer aan.

Hoe zet ik dit uit? Hardware / "dit app mag pc niet uit slaap halen" bestaat niet in XP. Ook in verschillende tweakprogs heb ik deze optie niet kunnen vinden.

Maar wie weet hoe ik het wel kan doen???

==
hoi

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:38
Ik heb dit probleem ook (al is hij niet draadloos), alleen als ik een minuut ofzo wacht dan is hij niet meer via de muis uit standby te halen. Probeer eens een minuut te wachten.. Misschien ist hetzelfde.

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 16:18
dit app mag pc niet uit slaap halen" bestaat niet in XP
maar wel in je bios

I can see clearly now, the brain is gone...

Verwijderd

Wil je de hele standby uit hebben, of alleen dat je muis hem er niet uit kan halen? Als mijn PC hier op standby gaat, dan moet ik toch echt wel even een flinke beweging maken met de muis om hem er weer uit te halen hoor (ik heb een Logitech OEM PS/2 muis met bal).

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hier bestaat dat dus wel. Ga eens naar systeemeigenschappen dan apparaatbeheer. Kijk eens bij de eigenschappen van je muis dan de tabblad engergiebeheer. Daar kan je aanvinken of de muis je pc uit standby kan halen.

edit:
Ik heb windows xp pro

[ Voor 9% gewijzigd door pisart op 26-02-2003 19:05 ]

Verwijderd

is het normaal niet de bedoeling dat je muis je pc uit standby kan halen?

Verwijderd

Nou ik heb de mx700 en ik moet mijn muis zelfs ff uit de slaapstand schudden dus ik ken het probleem echt niet :?

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ff voor de duidelijkheid: ik hoef maar even het buroblad aan te tikken waar de muis op ligt, en gelijk brullen mijn HD's weer, spinnen de CD-roms weer in het rond en stijgt de ventilator op ... idd bij elke beweging, ongeacht tijdstip. Als ik de pc uit z'n standby wil halen, doe ik dat wel via het toetsenbord.

Iig ga ik eens aan de slag met deze tips.

==
hoi

Verwijderd

ik heb sinds een tijdje geleden ook een probleem met de standby funtie
(ik kom hier maar bij posten zodat ik geen nieuwe topic hoef te openen)

alles ging heel goed, ik kon mijn pc uit stanby halen zonder probleem, mijn schijven draaien weer, vento gaat draaien, en beeld springt aan en ik kan weer aan de slag,

maar nu ...

alles werkt behalve dat mijn monitor aanspringt, alles gaat draaien behalve dat, geen enkele key-combination werkt(ctrl-alt-del, alt-F4, ...) niks...

iemand eenig idee hoe ik dit weer aan de praat krijg ???

ik heb al gekeken voor patches bij MS, maar niks gevonden

thx

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Prima dat je hebt gezocht... :)

Alleen is jouw vraag niet hetzelfde als de topicstarter. Deze had het problemen dat zijn muis de PC weer direct uit de stand-by haalde. Twee verschillende problemen in één topic is niet echt overzichtelijk. Als ik op jouw probleem zoek dan zie ik alleen maar users die Win2k gebruiken, geen WinXP.

Je mag van mij een nieuw topic aanmaken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.