Specs :
AMD Duron 950 (niet OCed)
Geforce 4 Ti 4200 (64MB, Detonators 30.82, niet OCed)
-DirectX 9
512 MB SD-RAM
El-cheapo Eagletec A10LMR mobo
Game : Command & Conquer Renegade
Probleem : Mijn PC loopt tijdens het onzinnige filmpje met het EA logo dat je ziet voordat de installatie begint vast. Als het geluidje bij dat filmpje bijna is afgelopen (en het filmpje denk ik ook) freezed mijn PC totaal...
Wat ik zelf heb geprobeerd :
-Installatie draaien op verschillende resoluties en kleuren.
-Installatie in een window draaien.
-Alle progjes uitschakelen (alles wat ik maar kon afsluiten in de task manager en ik heb geen virusscanner ofzo..)
-Op Google en een aantal C&C forums gezocht naar een oplossing, niets wat op mijn probleem lijkt gevonden.
Is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen? Misschien iemand die weet hoe ik de game kan installeren zonder dat filmpje?
B.v.d.
AMD Duron 950 (niet OCed)
Geforce 4 Ti 4200 (64MB, Detonators 30.82, niet OCed)
-DirectX 9
512 MB SD-RAM
El-cheapo Eagletec A10LMR mobo
Game : Command & Conquer Renegade
Probleem : Mijn PC loopt tijdens het onzinnige filmpje met het EA logo dat je ziet voordat de installatie begint vast. Als het geluidje bij dat filmpje bijna is afgelopen (en het filmpje denk ik ook) freezed mijn PC totaal...
Wat ik zelf heb geprobeerd :
-Installatie draaien op verschillende resoluties en kleuren.
-Installatie in een window draaien.
-Alle progjes uitschakelen (alles wat ik maar kon afsluiten in de task manager en ik heb geen virusscanner ofzo..)
-Op Google en een aantal C&C forums gezocht naar een oplossing, niets wat op mijn probleem lijkt gevonden.
Is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen? Misschien iemand die weet hoe ik de game kan installeren zonder dat filmpje?
B.v.d.