[W2k-server] Tijdelijk 2x zelfde serial in netwerk

Pagina: 1
Acties:

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Situatie is als volgt:
Er moet bij ons heel snel een nieuwe Windows 2000 server komen in verband met gebrek aan opslagcapaciteit (voorheen hadden we daar een computer met een grote harddisk voor, maar deze is helaas ontvreemd... B)
De hardware heb ik hier al staan, maar de licentie van Windows 2000 server is nog niet binnen (wel al in bestelling). Kan ik nu deze server al helemaal installeren en in het netwerk hangen met een legale! serial die we nu ook al gebruiken bij een andere Windows 2000 server? Levert dit geen conflicten met die andere Windows 2000 server op?
Op het moment dat de licentie binnenkomt, wijzig ik de serial in het nieuwe nummer. Dus wat licenties betreft zit het wel snor....

Maar de hamvraag is dus: Krijg ik problemen als ik 2 keer hetzelfde serial number gebruik op 2 verschillende Windows 2000 servers?

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:29
De serial is geen licentie. Al gebruik je een serial/key die je op internet gevonden hebt, het gaat uiteindelijk alleen maar om dat papiertje waar op staat dat jij 2 windows servers mag draaien.

Dus het kan geen kwaad om 2 keer dezelfde serial te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 26-02-2003 17:15 ]

Verwijderd

Werkt dus

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
oke, I'm going for it!

tnx

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932