Creative vibra op home set?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Ik vraag me het volgende af (voor mijn schoonvader in India). Hij heeft net een nieuwe pc daar aangeschafd met een creative Vibra kaar terin, en nu vroeg hij zich af of dit te koppelen is aan zijn net nieuwe Onkyo home entertainment set. Ik zou het niet weten aangezien ik hier 0,0 ervaring mee heb, en vanaf hier (nederland) geen inzicht in heb wat er allemaal mogelijk is op die geluidskaart.

Weet iemand iets hoe dit gedaan kan worden? (dat wil zeggen geluid via de home entertainmetn set laten lopen)

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Verwijderd

Vibra van Creative? das niet nieuw. maar okay.
Volgens mij kan je gewoon met je outs van je geluidskaart doorsluizen naar je Home set.
Moet je hem wel aansluiten op de line in van de versterker.

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Tsja ik weet het, niet nieuw, maar we hebben het hier over India (waar ik echt met moeite een optische muis heb kunnen ontdekken). Op het ene punt hebben ze echt het nieuwste van het nieuwste en soms is het niet te geloven dat ze het nog niet hebben...

in ieder geval bedankt voor de tip, we gaan het proberen.

PS meer tips blijven welkom

[ Voor 5% gewijzigd door Ordos20 op 26-02-2003 16:46 ]

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Op die Vibra heb je gewoon een line-out zitten die je kunt gebruiken. De kwaliteit zal redelijk te noemen zijn maar verwacht geen wonderen. Mocht dit nou niet lukken kun je altijd nog je koptelefoon uitgang gebruiken. Niet ideaal, maar werkte in mijn geval vroeger wel. :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

GaMeOvEr

Is een hork.

De line-out waar je normaliter van die PC-Speakertjes (die zelf versterking hebben) op prikt, gebruik je middels een kabeltje van stereo mini-jack -> 2X tulp op je Stereo aan te sluiten.

Zo deed ik dit in 1992 al met mijn eerste 8 bits mono Soundblaster. :P

Aannames zijn fataal.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
gewoon die geluidskaart aansluiten op die versterker. Daar zijn ze voor bedoeld........
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.