PPstats; hoe een grafiek te maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:01

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik heb op m'n werk een keyservertje draaien, en heb einbdelijk PPstats werkend gekregen om een en ander in HTML om te zetten. Enige probleem dat ik nog heb is de grafiek in de index.html.
Ik draai dus op een windows platform, en heb gnuplot al geinstalleerd. Ik heb nog een probleem met gd; het schijnt dat je gd 1.3 nodig hebt voor de gif-output, maar ik kan alleen linux versies vinden. Kan ik op de een of andere manier ook een windows-versie hiervan neerhalen? Ik heb gezocht, maar tot nog toe niet gevonden :(

Intentionally left blank

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Mooo

kweenie geen verstand van

• ZEN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 14:11

ZEN

huh? wat doe ik hier?

ik heb geen idee...
maar ik gebruik altijd php voor het maken van grafiekjes.. misschien dat GD daar standaard bij zit?

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Kijk zo even in je mail, ik zou het bestand in je html dir zetten, en dan in de ini verwijzen naar het bestand, suc6 verder!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Thankx! Ga het zsm uitproberen (helaas moet ik eerst nog een week naar Hongarije voor de zaak).

Intentionally left blank

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Mooo

Ah gossie.
Hebben ze in Hongarije niet eens internet ofzo, dan kan je vertellen of het is gelukt of is je pc niet mobiel?

• kvc
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:39

kvc

Mmmmm, ik heb dezelfde ellende, maar dan met Linux.

Heb zo'n Debian Potato configuratie, maar volgens mij werkt die GD/Gnuplot niet :( Te nieuwe versie ofzo.. Weet iemand of ik zomaar kan downgraden naar de oude GD en of die dan nog werkt met GNUplot enzo!?

Ik vind het allemaal maar wazig :(

Groeten,

Koen

Verwijderd

Nadeel is, als je downgrade naar 1.3 werkt de PHP4 module in Apache niet meer (heeft 1.7 nodig ofzo) :(

Weet iemand hoe je in de perl file van ppstats de gnuplot command line zo veranderd dat hij een PNG uitvoert ipv. een GIF? Dan ben je van het probleem af, kun je gewoon de nieuwste GD installeren :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Was wel mobiel in Hungarije, maar m'n keyserver draait in Holland, en vanaf het netwerk daar kon ik niet op mijn netwerk komen.
Ik zit nu midden in m'n eigen verhuizing, dus heb 't nog niet kunnen proberen :(
M'n kudde graast nog wel gezien m'n stats :)

Intentionally left blank

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
aragorn: dat zou ik ook wel willen weten
Pagina: 1