Ik heb bij een vriend, een pc, met win98 erop, het gaat hier dan om een Intel Celeron 600 Mhz. Als ik deze pc opstart, gaat alles zoals het hoort, dan opeens, ben je aan het gamen, gaat dat ding ineens uit. Hij wil dan ook niet meer aan, hij reageerd nergens meer op. Maar pas als je de stroom van de pc haalt krijg je de pc weer aan. Maar dan is ie net klaar met opstarten, en ik heb nog nix gedaan, schakelt die pc zich weer vanzelf uit. Zonder dat je nog een toets hebt aangeraakt. Dan weer de stroom eraf, dan maar eens weer proberen... Nou houd ie het iets langer vol, ben je 3 minuten aan het internetten, hoppa, weer uit. Toen hebben we de moed maar opggeven.
Misschien zit er een draad in de kast los ofzo, maar dat is niet het geval, ik heb een beetje zitten prutsen met de kabels naar de voeding, maar dat had allemaal geen zin.
De cooler maakt de laatste tijd ook een raar geluid, dus toen dacht ik, dat de processor wel een te warm kon worden, maar ik heb Sisoft sandra daar geinstalleerd, en hij blijft netjes onder de 50 graden Celcius. Dus dat is het ook niet waarschijnlijk.
Weet iemand nog een andere reden waar het aan kan liggen??
Misschien zit er een draad in de kast los ofzo, maar dat is niet het geval, ik heb een beetje zitten prutsen met de kabels naar de voeding, maar dat had allemaal geen zin.
De cooler maakt de laatste tijd ook een raar geluid, dus toen dacht ik, dat de processor wel een te warm kon worden, maar ik heb Sisoft sandra daar geinstalleerd, en hij blijft netjes onder de 50 graden Celcius. Dus dat is het ook niet waarschijnlijk.
Weet iemand nog een andere reden waar het aan kan liggen??