[Win xp & 98] Remote control desktop

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb dit in de seatch gevonden dat windows xp beschikt over een remote control desktop. Daar heb ik een paar vragen over: Kan dit gebruikt worden onder win98 se? want het ik wil het gaan gebruiken voor m`n mp3 bak. Kan ik de desktop zien van mijn mp3 bak om daar de playlist te bewerken? Kan dit via utp of moet het via een null-modem kabel. Ik heb wel iets gevonden dat remot control dekstop ingebakken zit in windows 98 maar ik kan niks vinden op de site van ms en hier de search. Alvast bedankt!

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Ik weet niet precies wat jij hier beschrijft maar het is niet mogelijk om win98 via RDP of Terminal Services Client te benaderen. Hier zul je Pc Anywhere of soort gelijke applicatie voor moeten installeren. Als de MP3 bak winXP is kan het wel en kan je via tcp poort 3389 de machine benaderen, ook als je client een win98 is. Hier gebruik je dus RDP of Terminal Services Client voor.

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
gebruik bv
*netmeeting (free)
*vnc (free)
*remote administrator (radmin) (not free)

Verwijderd

www.google.nl > Remote Control

moet je vast wel iets nuttigs gevonden hebben
voortaan dus eerst zelf eff wat uitzoeken

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 15:45:
Ik weet niet precies wat jij hier beschrijft maar het is niet mogelijk om win98 via RDP of Terminal Services Client te benaderen. Hier zul je Pc Anywhere of soort gelijke applicatie voor moeten installeren. Als de MP3 bak winXP is kan het wel en kan je via tcp poort 3389 de machine benaderen, ook als je client een win98 is. Hier gebruik je dus RDP of Terminal Services Client voor.
ik heb ervaring met pcanywere maar kan ik die zo instellen dat ie automatisch verbinding maakt met mijn pc waar win xp op staat. zal ik een nullmodem kabel gebruiken of netwerk?

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer aard op 26-02-2003 16:33 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+