Toon posts:

Beetje subtieler mag wel

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist in GoT > Processors, Mobo's & Geheugen een post geopend met een vraag betreffende mijn processor (zie: [rml][ Athlon] 1800XP+ plotseling op 1150 MHz??[/rml] ).
Okee, vervolgens word het topic afgesloten (terecht denk ik), en even later refresh ik de pagina, en staat er edit bij met een in mijn ogen nogal bijdehante opmerking.
Als er iets aan een post mankeert, mag het best wat subtieler...

Ten tweede wil ik van BalusC wel eens weten waar hij de opmerking: 'Gezien je belabberde posthistorie raad ik je aan om je wat meer te verdiepen in de materie en meer vooronderzoek te verrichten' binnen een minuut vandaan haalt. Dat is wel een supersnelle conclusie die je daar trekt. Of stond ik al op de zwarte lijst?

Ik moet toegeven dat ik in het begin aardig wat slechte posts heb neergeknald waar ik best zelf uit had kunnen komen, of posts die niet toegestaan waren. Geef maar aan dan wat je niet bevalt, want volgens mij heb ik de laatste maanden behoorlijk gepost volgens de richtlijnen. Dat mag ook best op mijn emailadres, dat volgens mij gewoon bij mijn profiel te vinden is. Ik hoor het graag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 84% gewijzigd door NG op 26-02-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

Dit is dus een beklag over de mod, niet over een slotje ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klacht over een modje ja....

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Traag schreef op 26 February 2003 @ 15:12:
[...]
Dit is dus een beklag over de mod, niet over een slotje ;)
Dan gaat het dus over een serie slotjes? :+

Iig, nog steeds geen redenen dat dit niet via mail afgehandeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

NG schreef op 26 februari 2003 @ 15:13:
Iig, nog steeds geen redenen dat dit niet via mail afgehandeld kan worden.
True, maar dat ene topic is nu NET niet van toepassing ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kan het soms niet even anders?

Hoort wel bij dit onderwerp denk me ;) Loopt dus een topic over. En klacht over moderator, stuur een mail naar de HGA van die catergorie, uit mijn hoofd is dat Kaj.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit hoort gewoon lekker via de mail ja.

BTW frummel, als een user vaak slechte topics maakt dan krijgt hij vanzelf een note, en die kunnen de moderators dan zien ja. Waarschijnlijk dat BalusC daar zijn info vandaan heeft.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als ik even heel snel (10 seconden) door jou history heen kijkt, dan krijg ik al een idee over de wijze waarop jij post. Als ik dan een paar topicstarts ga doorlezen (40 seconden) dan heb ik wel een overgrote idee hoe jij post. Dan heeft een mod ook nog de mogelijkheid om notes te bekijken (10 seconden), die overigens iedereen wel heeft, dus dan kan iemand die lang op got zit heel snel (zeker een mod) informatie en een mening over iemand maken hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig jullie 2 :+ Hij heeft een klacht over een mod. Dat mag best af en toe eens hier gebeuren. En voor straf wil ik dat jullie de historie van frummel doornemen en verslag uitbrengen. O-)

frummel: om je even een idee te geven: wij kunnen de laatste 50 replies van jou in 1 oogopslag zien ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 15:16:
frummel: om je even een idee te geven: wij kunnen de laatste 50 replies van jou in 1 oogopslag zien ;)
* We Are Borg vraagt zich af hoe zoiets eruit ziet :) ?

Maar goed :) Je notes kunnen misschien ook al informatie bevatten zoals "maakt meestal magere topicstarts, te weinig info". I don't know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

We Are Borg schreef op 26 februari 2003 @ 15:19:
[...]

* We Are Borg vraagt zich af hoe zoiets eruit ziet :) ?

Maar goed :) Je notes kunnen misschien ook al informatie bevatten zoals "maakt meestal magere topicstarts, te weinig info". I don't know :)
gewoon al je replys onder elkaar
nix meer en nix minder

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User Posts
Postinggeschiedenis
------------------------------------------------------------------------
We Are Borg schreef 26-02-2003 15:19 in `Beetje subtieler mag wel`
quote:
------------------------------------------------------------------------
ItSnows schreef op 26 February 2003 @ 15:16:
frummel: om je even een idee te geven: wij kunnen de laatste 50 replies van jou in 1 oogopslag zien
-------------------------------------------------------------------------
* We Are Borg vraagt zich af hoe zoiets eruit ziet ?

Maar goed Je notes kunnen misschien ook al informatie bevatten zoals "maakt meestal magere topicstarts, te weinig info". I don't know
IP: xxxxxxxxxxx

We Are Borg schreef 26-02-2003 15:15 in `Beetje subtieler mag wel`
Kan het soms niet even anders?

Hoort wel bij dit onderwerp denk me Loopt dus een topic over. En klacht over moderator, stuur een mail naar de HGA van die catergorie, uit mijn hoofd is dat Kaj.
IP: xxxxxxxxxx

We Are Borg schreef 26-02-2003 14:27 in `Javascript in P&W`
Kijk, wordt al duidelijk. PM != OW
IP: xxxxxxxxx

We Are Borg schreef 26-02-2003 14:26 in `Javascript in P&W`
@ D2k: FF wachten op iemand die kan checken of het echt alleen daar voor was

* We Are Borg kan niet geloven dat je een OW krijgt omdat je 3 topics verkeerd hebt geplaatst
IP: xxxxxxx
zo dus ;) maar dan met blauwe achtergrond :)

frummel: en niet te zwaar tillen aan zulke msg's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 15:23:frummel: en niet te zwaar tillen aan zulke msg's :)
Ja, inderdaad, maar goed, als je dit soort sjit naar je hoofd gegooid krijgt gaat bij mij toch al snel mijn bloed koken. Ik kan daar gewoon niet tegen.
Als dit in de kroeg gebeurt krijg ik de neiging om erop los te rammen.

(jaja, wat ben ik weer aggressief.. stoer he...) Nee effe zonder dollen: niemand houdt er toch van als ie beledigd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is allemaal niet persoonlijk bedoeld hoor ;)

Beledigen? Ik kwam van UseNet af voordat ik op GoT kwam dus ik ben wel wat gewend >:)
Der zijn zelfs users hier die me voor Nazi uitschelden. Als een andere mod daar op ingrijpt vind ik het best maar ikzelf heb zo iets van "het zegt meer over jou dan over mij".

Persoonlijk hou ik er niet van als men koppig doet. Maar dat is wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 15:31:
[...]

Als dit in de kroeg gebeurt krijg ik de neiging om erop los te rammen.
Ja, maar dit is de kroeg niet :)
niemand houdt er toch van als ie beledigd wordt?
Word je beledigd dan? Je wordt alleen maar aangesproken op je gedrag hier, daar is niets mis mee.

[ Voor 4% gewijzigd door NG op 26-02-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 15:31:
Nee effe zonder dollen: niemand houdt er toch van als ie beledigd wordt?
Tel ff rustig tot tien, rook een sigaretje... whatever je rustig maakt en lees nog een keer even die msg en even de faq. :)

Het is namelijk echt niet de bedoeling om jou te beledigen hoor, dat zal nooit gebeuren op got (heb ik iig nog nooit gezien) en zal ook nooit gebeuren. Er wordt jou alleen op een nette manier uitgelegd hoe alles werkt op got, aangezien het niet de eerste keer is dat het verkeerd gaat wordt er even een persoonlijk berichtje gestuurd. Ik zie hier helemaal niks beledigends in.

Hou er wel rekening mee dat er bijna 80.000 geregisteerde gebruikers zijn om got, het is dan nodig om hier en daar wat regels te hebben. Als je deze eenmaal goed doorheb dan kom je erachter dat deze eigenlijk helemaal niet streng zijn, maar het zit meer in het feit dat de mensen het niet willen lezen of niet goed lezen.
Misschien is het handig om dergelijke opmerking voor een ander moment te bewaren als er niet iemand heel erg boos is omdat hij de regels niet helemaal goed snapt ?

[ Voor 15% gewijzigd door Attilla op 26-02-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

[Airwolf] schreef op 26 February 2003 @ 15:48:
[...]

[...]

Misschien is het handig om dergelijke opmerking voor een ander moment te bewaren als er niet iemand heel erg boos is omdat hij de regels niet helemaal goed snapt ?
Je hebt gelijk :) Zie edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb effe een peukie gedaan ;) Ben redelijk bedaard.

Misschien helpt het als ik toch nog maar eens alle voorschriften doorlees hier op GoT, en me dan maar heel strikt aan de regeltjes ga houden. Kan ik misschien ongewilde uitlatingen van bepaalde Mods voorkomen.

En als je het niet allemaal zo nauw wilt nemen, maar gewoon meteen antwoord op je vraag wilt hebben, dan is www.tek-tips.com een goed alternatief. De mensen daar geven echt overal antwoord op. Toppertje. Erg bereidwillig zijn de mensen daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ja, eerst zeggen dat je je aan de regels gaat houden en daarna gooi je er nog ff wat spam tegenaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is gewoon een tip! Ik wil hier gewoon blijven posten hoor (als dat mag...) dus daar zal ik mijn steentje aan bijdragen. Maar er zijn ook andere sites waar er niet zo verschrikkelijk veel regels aan een post verbonden zijn. Dat wil ik gewoon even duidelijk maken. mag toch best? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we gaan spammen doe'k hem dicht hoor :+

En frummel: heeft allemaal te maken met het aantal users op GoT. We zijn groot dus moeten we strikt zijn ;)
Opgelost :) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.