Computer:
proc: AMD1800
mem: 512 MB
HDD: 2x IBM 40GB (Raid Stripping)
Win XP
DVD-brander:
Sony DWU10A DVD-brander (OEM versie van de DRU500)
firmware version 1.1a
DMA is aan
DVD-Rom:
Toshiba SD-M1612
Probleem:
Met het kopieren van enkele MP3 DVD's heb ik problemen. De schijfjes zijn niet te lezen in mijn DVD-rom maar wel in mijn DVD-brander. Andere problemen zijn dat de bestanden wel gekopieerd zijn maar dat de bestanden allemaal 0 kb zijn.
Bij het maken van een backup van een film via Nero op een Pioneer schijfje van 6 Euro!!! ging alles goed.... deze speelt zelfs af in mijn JVC speler.
Ik heb geprobeerd te branden on the fly, via een image (Nero) en gewoon de DVD naar de hdd gekopieerd en toen terug branden.
Op alle drie de manieren kan ik niet goed/foutloos branden.
Indien ik simulatie doe gaat alles goed... het probleem zit hem in het afsluiten van de DVD of zo.....
>>>>zie ook de Nero logfile op www.coppers.nl/ruud
gebruikte programma's:
- Nero (met laatste updates)
- Easy CD (met laatste updates)
- CDRwin 5
- Pinnacle Instand Copy (trial version)
gebruikte media:
- Nashua DVD-R (1x speed)
- Princo DVD-R (1x speed)
- Philips DVD+R
- Platinum DVD+R
Zijn er mensen die zo'n problemen ook hebben meegemaakt? Wat hebben deze er tegen gedaan? Of zijn er mensen met mogelijke oplossingen.... laat komen!!!!
proc: AMD1800
mem: 512 MB
HDD: 2x IBM 40GB (Raid Stripping)
Win XP
DVD-brander:
Sony DWU10A DVD-brander (OEM versie van de DRU500)
firmware version 1.1a
DMA is aan
DVD-Rom:
Toshiba SD-M1612
Probleem:
Met het kopieren van enkele MP3 DVD's heb ik problemen. De schijfjes zijn niet te lezen in mijn DVD-rom maar wel in mijn DVD-brander. Andere problemen zijn dat de bestanden wel gekopieerd zijn maar dat de bestanden allemaal 0 kb zijn.
Bij het maken van een backup van een film via Nero op een Pioneer schijfje van 6 Euro!!! ging alles goed.... deze speelt zelfs af in mijn JVC speler.
Ik heb geprobeerd te branden on the fly, via een image (Nero) en gewoon de DVD naar de hdd gekopieerd en toen terug branden.
Op alle drie de manieren kan ik niet goed/foutloos branden.
Indien ik simulatie doe gaat alles goed... het probleem zit hem in het afsluiten van de DVD of zo.....
>>>>zie ook de Nero logfile op www.coppers.nl/ruud
gebruikte programma's:
- Nero (met laatste updates)
- Easy CD (met laatste updates)
- CDRwin 5
- Pinnacle Instand Copy (trial version)
gebruikte media:
- Nashua DVD-R (1x speed)
- Princo DVD-R (1x speed)
- Philips DVD+R
- Platinum DVD+R
Zijn er mensen die zo'n problemen ook hebben meegemaakt? Wat hebben deze er tegen gedaan? Of zijn er mensen met mogelijke oplossingen.... laat komen!!!!
[ Voor 13% gewijzigd door ruud2all op 26-02-2003 15:01 ]