Toon posts:

~~ ipv ~

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik op de volgende toesten druk ~ of ` of ' of " dan krijg ik niets. Druk ik er dan nog eens op dan krijg ik ze 2 keer...

Iemand een oplossing?

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
toetsenbord instellingen op VS zetten ipv van op NL

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm... dit lijkt wel een hot-item ofzo... Zet je instellingen eens op US-Internationaal of US.
Kijk ook eens in de faq :Y)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als je op spatie duwt gaat het wel goed. Dat is er namelijk voor om accenten bij letters te maken.

á è ã etc :)

oftewel het is alleen maar handig.... gewoon aanleren om een spatie te gebruiken als je een ' wilt maken. :)

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-02-2003 14:16 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt schreef op 26 February 2003 @ 14:15:
als je op spatie duwt gaat het wel goed. Dat is er namelijk voor om accenten bij letters te maken.

á è ã etc :)

oftewel het is alleen maar handig.... gewoon aanleren om een spatie te gebruiken als je een ' wilt maken. :)
OK daar hebben we wat aan! dank je

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
(ook errug fijn als je aan het programmeren bent :( )

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een oplossing staat in de WOS FAQ. Lees naast die FAQ ajb ook het WOS Policy even over hoe een topic te starten in WOS :)

Vandaag is de vraag al vaker aan bod gekomen, kijk maar in Toetsenbord Probleem - 2x " en ' en stel eventueel daar een vervolgvraag :)

(Een policy geldt trouwens ook voor het stellen van een vervolgvraag: eerst even FAQ lezen en dan genoeg info geven - zie dit en dan die topicstart in vergelijking met de jouwe ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2003 14:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.