Toon posts:

Officenet extra van pc1 naar pc2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Ik heb gezocht op google, abn support online, tweakers search, en de abn helpdesk gebeld.)

Ik gebruik abn amro officenet 1.2 voor windows op pc1. Validatie is via login en smartcard op com1.

Nu moet het gebruik ervan verhuizen van pc1 naar pc2.

Op pc 2, de installatie van cdrom gedaan. Daarna van pc1 de folders "data, messages en table" gekopieerd naar pc2.
Opstarten gaat goed, alleen hij herkent de smartcard van de gebruiker niet meer op pc2.

Gebeld met de helpdesk, en die willen dat de smartcardgebruiker met ze door het bekende helpdeskscript loopt. (is zo'n manager die weinig tijd heeft, en hier helemaal geen zin in heeft. Wat ik me dus goed voor kan stellen)

Heeft iemand zo'n verhuis wel eens gedaan, en heeft nog een tip. (die 3 folders komen van abn support, maar het lijkt erop, dat er een bestand ontbreekt, om het goed te laten functioneren.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 18:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik ken 't verschijnsel, wij hebben hier ook officenet extra (maar zonder smartcard), maar als je problemen hebt willen ze ook graag de hoofdgebruiker spreken.

De hoofdgebruiker, mijn baas dus, heeft zoiets van ja jij bent systeembeheerder en dus verantwoordelijk voor het goed draaien van de applicatie, handel jij het maar af. Dus dan doe ik me maar gewoon voor als de hoofdgebruiker, of althans laat niet merken dat jij niet degene bent die met de applicatie moet werken, maar dat je wel verantwoordelijk voor de applicatie bent.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Kick :)