[HTML] 1x1 spacer gif laadt soms niet in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit al een hele tijd met dit probleem. Wanneer ik een spacer.gif gebruik (een transparant gifje van 1x1 pixels) dan wil die de helft van de tijd niet goed inladen en verschijnen overal kruisjes waar 'ie hoort te staan. Na een refresh staan ze er meestal weer. Het is echt compleet willekeurig of ze wel of niet verschijnen...

Als localhost om te testen gebruik ik Apache met PHP & mysql, en browser IE 6.

Iemand raad?

We need more cowbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48869

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Je kan proberen om dat gifje de juiste afmetingen mee te geven. Dat heeft bij mij dit probleem weleens opgelost. Was heel vaag allemaal.

Laat effe weten of het werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Waarom gebruik je dan ook spacer gifjes? Dat is een beetje outdated, aangezien je met CSS zo'n beetje alles kan waarvoor je 'vroeger' spacers gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Helaas is het toevoegen van width en height parameters geen oplossing. Bij sommige gifjes staan die namelijk al aangegeven. En waarom gifjes gebruiken? Als je er aan gewend bent dan is het gemakkelijker dan het met css te doen. Daarnaast weet ik dan zeker dat in Netscape 4+ het ook nog redelijk goed wordt weergegeven.

We need more cowbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

test je page eens op een online adresje, grote kans dat het dan wel werkt en maak je je druk om nix.

Maar ik zou toch nog een keer de woorden van DCheatah ter harte nemen als ik jou was; de man praat geen poep :)

[edit:]
:X oeps dat wordt een OW :X thnx woudloper

[ Voor 15% gewijzigd door Hangloozz op 26-02-2003 14:26 . Reden: kans op OW ]

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Hangloozz schreef op 26 February 2003 @ 14:21:
Maar ik zou toch nog een keer de woorden van Dheatah Cheatah ter harte nemen als ik jou was; de man praat geen poep :)
kleine textuele correctie :P
Pagina: 1