Beste mensen,
Tot gisteren had ik een netwerk van die uit 3 computers bestaat.
1. (host) : AMD XP 2400+, 60GB, 512 MB, XP prof NL (heeft directe toegang tot internet) / internet security norton firewall + xp firewall
2. (laptop) : AMD XP 1500+, 30 GB, 256 MB, XP home GB (internet via host (1))
3. (compA): Intel Pentium III 733, 512 MB, 15 GB Windows ME (internet via host(1))
Gisteren wilde ik foto's van een map op compA naar de host verplaatsen. Die lukte wel na het opnieuw instellen van thuisnetwerk
. Alleen toen ik de wizard had afgesloten en op compA verbinding met het internet wilde maken lukte dat niet meer
. Toen ik later de laptop aansloot op het netwerk bleek deze ook geen verbinding meer te maken met het internet.
Ik heb op zowel de host als op de laptop meerdere malen de wizard voor een thuisnetwerk alles laten instellen. Maar helaas
. Normaal gesproken moet ie het wel weer doen na de wizard maar nu dus niet.
Kan iemand mij aub helpen....
Groet,
edje
ps. als je meer info omtrent besturingssystemen of iets dergelijk nodig heb dan hoor ik dat graag.
Tot gisteren had ik een netwerk van die uit 3 computers bestaat.
1. (host) : AMD XP 2400+, 60GB, 512 MB, XP prof NL (heeft directe toegang tot internet) / internet security norton firewall + xp firewall
2. (laptop) : AMD XP 1500+, 30 GB, 256 MB, XP home GB (internet via host (1))
3. (compA): Intel Pentium III 733, 512 MB, 15 GB Windows ME (internet via host(1))
Gisteren wilde ik foto's van een map op compA naar de host verplaatsen. Die lukte wel na het opnieuw instellen van thuisnetwerk
Ik heb op zowel de host als op de laptop meerdere malen de wizard voor een thuisnetwerk alles laten instellen. Maar helaas
Kan iemand mij aub helpen....
Groet,
edje
ps. als je meer info omtrent besturingssystemen of iets dergelijk nodig heb dan hoor ik dat graag.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 14:05 ]