Ik kreeg na het spelen van Hattrick (www.hattrick.org) weer helemaal de kriebels mbt voetbal managers dus ik heb Championship Manager 2001-2002 weer uit de kast getrokken. Tot mijn verbazing krijg ik de melding dat ik niet genoeg system memory zou hebben. Nu heb ik 1Gb intern geheugen dus volgens mij zou het daar niet aan mogen liggen
Heeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al geprobeerd het spel in Win98/ Win 95 comptabiliteitsmodus op te starten maar dat heeft helaas niet mogen helpen.
Verwijderd
Het ligt dus precies wel aan je 1GB. Het is te veel. De memory check die CM uitvoert kan het geheugen niet aan, krijgt dus een NULL waarde terug en geeft deze foutmelding. Heb het zelf ook gehadVerwijderd schreef op 26 February 2003 @ 13:28:
Ik kreeg na het spelen van Hattrick (www.hattrick.org) weer helemaal de kriebels mbt voetbal managers dus ik heb Championship Manager 2001-2002 weer uit de kast getrokken. Tot mijn verbazing krijg ik de melding dat ik niet genoeg system memory zou hebben. Nu heb ik 1Gb intern geheugen dus volgens mij zou het daar niet aan mogen liggenHeeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al geprobeerd het spel in Win98/ Win 95 comptabiliteitsmodus op te starten maar dat heeft helaas niet mogen helpen.
Iemand had ooit eens een hele vage oplossing gevonden maar ik weet zo niet meer wat het was, ik zal eens even zoeken.
[edit]
gevonden, zie topic:
championship manager 01/02 memory probleem
daar staat de oplossing in als het goed is. Of anders trek je er een dimmetje uit
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 14:07 ]
Hmm .. dan haal ik desnoods 512MB eruit for the time being .. maar als je een mogelijke oplossing hebt dan hou ik me natuurlijk aanbevolen!