kheb een tb 1Ghz @ 1177mhz (1.75V)
op een asus a7v
loopt perfect
op een asus a7v
loopt perfect
Jah, ik wil dit ook graag weten, als ik een TB 1 ghz neem wil ik er minimaal 1200 uit halen, hoe gat mij dit lukken, en welk mobo gaat verder als 1.85 volt
met een aanpassing kan de asus a7v meer dan 1.85 volt
moet je geloof ik een weerstand erbij solderen
abit kt7 kan hoger dan 1.85 maar die heeft problemen met grote heatsinks
moet je geloof ik een weerstand erbij solderen
abit kt7 kan hoger dan 1.85 maar die heeft problemen met grote heatsinks
dus die krengen (a7v's) kunnen wel over de 1000 Mhz! NICE... heb ik wat te doen als mijn nieuwe koelers er zijnOp donderdag 16 november 2000 21:06 schreef star-saber het volgende:
kheb een tb 1Ghz @ 1177mhz (1.75V)
op een asus a7v
loopt perfect
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
is niet waar... abit ken ook maar tot 1.85 tenzij je gaat solderenabit kt7 kan hoger dan 1.85 maar die heeft problemen met grote heatsinks
Wat is nu wel/niet waar? :?
Maar tis dus duidelijk over te klokken tot minstens 1,15Ghz..
Wat moet je daar dan precies voor doen, buiten een Asus mobo en TB1Ghz kopen?
Welke cooler?
Conclusie:? Is 't nou beter om een MSI bordje te kopen en niet over te klokken. Of is oc-en met een iets duurdere mobo en cooler aantrekkelijker?
Maar tis dus duidelijk over te klokken tot minstens 1,15Ghz..
Wat moet je daar dan precies voor doen, buiten een Asus mobo en TB1Ghz kopen?
Welke cooler?
Conclusie:? Is 't nou beter om een MSI bordje te kopen en niet over te klokken. Of is oc-en met een iets duurdere mobo en cooler aantrekkelijker?
ik zou gaan voor de misschien iets duurdere maar betere koeler... en mobo, ik ben nog steeds blij met mijn a7v
ik heb net mijn Vcore van 1,80V terug gezet van 1,75V (hopen dat ie stabiel blijft) nu dus een TB800@1000 stressed 47C met nog steeds een standaard coolermaster kreng
volgende week krijg ik mijn arcticooler
ik heb net mijn Vcore van 1,80V terug gezet van 1,75V (hopen dat ie stabiel blijft) nu dus een TB800@1000 stressed 47C met nog steeds een standaard coolermaster kreng
volgende week krijg ik mijn arcticooler
www.spooky2.com
hiero kun je btw lezen wat ik gedaan heb
update: ik heb vanavond een aantal nieuwe pics van mijn pc... inside outsite gemaakt
hiero kun je btw lezen wat ik gedaan heb
update: ik heb vanavond een aantal nieuwe pics van mijn pc... inside outsite gemaakt
Ok, das alweer wat duidelijker 
Dan dus die Asus A7v en een 'betere' cooler..
Nou eens kijken welke cooler dat wordt, daarvoor zoek ik wel ff naar die ene cooler-topic die laatst geweest is
Maar, gaat 't TB oc-en nu hetzelfde in z'n werk om te unlocken als bij de Duron? Want tis alleen een kwestie van unlocken (áls ie gelocked is)om mp te verhogen met die Asus mobo, ofnie?
Dan dus die Asus A7v en een 'betere' cooler..
Nou eens kijken welke cooler dat wordt, daarvoor zoek ik wel ff naar die ene cooler-topic die laatst geweest is
Maar, gaat 't TB oc-en nu hetzelfde in z'n werk om te unlocken als bij de Duron? Want tis alleen een kwestie van unlocken (áls ie gelocked is)om mp te verhogen met die Asus mobo, ofnie?
Ik heb de mijne op 1201 MHZ met standaard coolermaster Cooler (die voor tot 1.5 GHz)
op 1.85 V
op 1.85 V
If there's Oldskool i'm there
aha, dus met een beetje redelijke standaard cooler kan het dus ook
Nou dan gaan we 't maar eens proberen in the future...
tnx for the advice!
tnx for the advice!
Pagina: 1