Toon posts:

Unreal II, The Awakening Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs Unreal II Gekocht en dit is een heel mooi spel maar ik zit met een irritant probleem ;( .

Als ik aan het spelen ben dan krijg ik een heel schokkerig beeld of hij stopt ff helemaal en mijn harddisk maakt overuren. Het lijkt wel of dat ding koffie aan het malen is. Dit gebeurt voornamleijk als er gepraat gaat worden of de muziek verandert naar bijv. een spannender muziekje als er iets staat te gebeuren. Ik heb een 80 Gb. hard disk en win Xp geinstalleerd. Ik heb de nieuwste drivers voor mijn videokaart en geluidskaart geinstalleerd .

Heeft iemand misschien tips om dit irritante probleem op te lossen of heeft iemand het zelfde probleem?

Alvast bedankt.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ten eerste heb je vrij weinig geheigen (256MB), dit kan ook (zulk soort) problemen veroorzaken.
Maar aangezien het veranderd zodra je geluid veranderd, kan ook dat er daar wat mis mee is. Er zijn problemen met het geluid in Unreal2, alhoewel ik van dit specefieke probleen nog niks heb gehoort :P
Zet aex eax eens uit, probeer eens andere sound drivers en installeer de nieuwste VIA 4 in 1 drivers eens.

edit:
Hier stond eerst wat flut :+

[ Voor 176% gewijzigd door kamerplant op 27-02-2003 13:59 ]

🌞🍃

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:34
hmmm is wel vreemd met zulke specs. Staat DMA aan? probeer het detailniveau eens wat lager te zetten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

ik heb pas een upgrade gedaan van 256 naar 512 ddr en ik had ook erg veel stotteringen in het spel met die 256.. bij mij waren alle problemen verholpen toen ik de nieuwe DIMM erin gooide...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Chevy, Heb je al de beta EAX patch voor Unreal II geprobeert, deze patch verhelpt een paar problemen (waaronder een error), de patch kun je hier downloaden, op de zelfde pagina staan ook een aantal performence tips ;)

(DataBeest, het is EAX :+)

[ Voor 11% gewijzigd door White Dust op 26-02-2003 15:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er 256 Mb bj gepropt en nu draait het een stuk beter. Tnx.

Verwijderd

Specs

Duron 1200
512 Kingston Sdram pc 133 c2
Radeon 9700Pro (tijdelijk ivm testen kaart)

Probleem is als ik Unreal II wil spelen dan krijg ik op moment van iniatilize niks meer .. Pc loopt helemaal vast :(

Heb de standaard drivers voor Ati kaar geinstaleerd ... en ook later met Cat 3.1 geprobeerd geen resultaat :(
Bord heeft geen Via chipset maar AMD dus via drivers hek niet.

Iemand ID?

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 13:59:
Specs

Duron 1200
512 Kingston Sdram pc 133 c2
Radeon 9700Pro (tijdelijk ivm testen kaart)

Probleem is als ik Unreal II wil spelen dan krijg ik op moment van iniatilize niks meer .. Pc loopt helemaal vast :(

Heb de standaard drivers voor Ati kaar geinstaleerd ... en ook later met Cat 3.1 geprobeerd geen resultaat :(
Bord heeft geen Via chipset maar AMD dus via drivers hek niet.

Iemand ID?
Bekend probleem, zie: [rml][ unreal2] kan niet beginnnen met een new game[/rml]

Heb je de patch van White Dust trouwens al geprobeert?

🌞🍃

Verwijderd

Ik kom nog niet eens zover dak uberhaubt menu kan kiezen tussen new game of load game etc :( spel start gewoon niet op :(

Rare is dat zelfde spel op een Duron 750 met Geforce 2 wel draait :)
maar op mijn 1200 met radeon9700 Pro doet ie ut niet :( Grr

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
johannusm > open je eigen topic aub :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ff lang zitten gamen en het loopt nu een stuk beter maar als ik nu aan het spelen ben en ik ga naar een nieuw level dan gooit ie me eruit en sta ik ineens in windows. :(

een foutmelding met hardware 3d sound initiliaze

ik heb die patch voor eax geinstalleerd

:'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 12:32:
Ik heb er 256 Mb bj gepropt en nu draait het een stuk beter. Tnx.
dat had ik nou precies hetzelfde, ik had eerst ook 256 mb en het stotterde aan alle kanten, deed er een blokje bij in van 256 mb nu dus totaal 512 mb, en hopla stotteren was weg, loopt nu zo soepel als maar kan, ook geen probleem gehad met geluid of zo. :)
Pagina: 1