Toon posts:

[XP]Windows afsluiten reageert niet?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier bij een vriend en ik heb het volgende probleem:
wanneer ik op afsluiten druk gebeurd er niets, ik zie 1 seconde een zandlopertje en dan kan ik weer gewoon verder werken
(zelfde probleem als: [rml][ XP] Geen reactie op 'Afsluiten'[/rml] en [rml][ XP] wil niet afsluiten :( (FaQ hulp werkt niet)[/rml])

hij heeft een (redelijk) nieuwe Packard bell (:r), hij kan zich niet meer herinneren hoe lang hij het probleem al heeft..alle rare programma's van hem heb ik verwijderd en ook de pas geinstalleerde virusscanner is eraf.

problemen:
- Shutdown via startmenu doet niets
- Logoff via startmenu doet niets
- Wanner ik "Switch user" doe kom ik bij dat login scherm terecht, daar kan ik vervolgens wel afsluiten :?
- Shutdown via commandprompt haalt niets uit, ik zie 30sec een melding dat ik alles moet opslaan omdat pc wordt afgesloten en daarna gebeurd er niets
- Shutdown via taskmanager doet ook nix
- Powerknop drukken deed het eerste keer wel, maar nu ook niet meer :?

geprobeerd:
- google/t.net gezocht
- in die faq gekeken
- "Fast user switch" heb ik al uitgeschakeld
- In Power management kan ik niets vreemds vinden
- Service Pack 1 is al geinstalleerd
- Inloggen als administrator helpt niets
- alle windows updates binnengehaald

heeft iemand een id wat ik nog meer zou kunnen proberen?
heb weinig zin pc opnieuw te installeren :) maar als er echt niets anders op zit...;(

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:06

megaleo

Special member

Bel Packard Bell op. Er zit niet voor niets een jaar lang gratis helpdesk bij. Misschien is dat probleem bij hun bekend. ;)

Verwijderd

Mijn complimenten voor je allereerste WOS post :) Goed geformuleerd, flink uitgebreid, zo zien wij het graag hier :P

Alleen één puntje: Je topictitel. Wij zien daar graag het OS tussen [] in staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Maar ontopic: Heb je al een repair van Windows uitgevoerd?
megaleo schreef op 26 February 2003 @ 12:54:
Bel Packard Bell op. Er zit niet voor niets een jaar lang gratis helpdesk bij. Misschien is dat probleem bij hun bekend. ;)
offtopic:
Ben jij nou een tweaker? :+ :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 12:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
os tussen haakjes, ik d8 er pas aan toen ik het al gepost had.. en toen kon ik um niet meer wijzigen...zal ut volgende keer doen!
en ut is niet mijn systeempje, packard bell :r maarja, het wordt nu eenmaal nog steeds veel verkocht :?

ik zal windows repair eens uitvoeren.. en anders toch maar format c
oja, en natuurlijk de helpdesk nog ff bellen, ik geef ze dan 5min om telefoon te beantwoorden,ga niet weer hele middag aan telefoon hangen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 13:15 ]

Verwijderd

Lijkt wel alsof er op dat moment iets op de achtergrond actief is. Kijk eens in je procesbeheer of in je taskmanager.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titelfix, zie Silverstar :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor titlefix :)

ik heb zojuist alles wat afgesloten kon worden in taskmanager afgesloten.. maar nog steeds niets.. dus geen raar programma (zo te zien) dat um aan houdt...

Verwijderd

je hebt problemen met xp?????????doe maar systeem herstel vanaf het moment dat hij het wel deed en over is het probleem.ik heb het zelf gehad en ben er bij toeval achter gekomen.
groetjes berend-jan
Pagina: 1