Toon posts:

Frames Bewerken in Dreamweaver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig in dreamweaver. Ik heb 4 frames gemaakt. Is het mogelijk om het middelste frame bij de randen wat te laten overlopen in de andere kleur van het tegenliggende frame?

En nog een vraag:
je kan zogenaamde tracing image toevoegen, dit schijnt alleen voor het ontwerp te zijn zegt de help van dreamweaver. iemand die weet hoe ik dit wel echt kan toepassen zodat ik het in de site ook zie?

Alvast bedankt voor de replies

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die overloop zul je via page backgrounds/images moeten laten verlopen.

Die tracing image is handig als je dingen strak wilt uitlijnen op elkaar (pixelprecies designen).

Verwijderd

je zou natuurlijk ook een "tussen" frame kunnen maken waar je die overloop in parkeerd.

Verwijderd

je kunt je tracing image in delen knippen en als achtergrond van je frames gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt

nog even een opmerking.
juaron, ik kan nu die tracing images ook gebruiken, werkt allemaal heel mooi, maar is niet zichtbaar. is er niet een functie waarmee ik het wel zichtbaar kan krijgen? Anders zou ik niet een afbeelding mooi in het midden van een frame kunnen plaatsen

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 12:49:
oke, bedankt

nog even een opmerking.
juaron, ik kan nu die tracing images ook gebruiken, werkt allemaal heel mooi, maar is niet zichtbaar. is er niet een functie waarmee ik het wel zichtbaar kan krijgen? Anders zou ik niet een afbeelding mooi in het midden van een frame kunnen plaatsen
die tracing image zie je alleen in je editor (Dreamweaver), niet in je browser. Dat is het hele idee er achter :)

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 26 februari 2003 @ 12:52:
[...]

die tracing image zie je alleen in je editor (Dreamweaver), niet in je browser. Dat is het hele idee er achter :)
Is er niet iets magisch waarmee ik het wel zichtbaar kan maken?

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 13:09:
[...]

Is er niet iets magisch waarmee ik het wel zichtbaar kan maken?
ja, een combinatie van PRINTSCREEN, photoshop, HTML en wat geduld ;)

Verwijderd

dat is ook wat ik bedoelde met de tracing image als achtergrond gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, ga ik dat doen
Pagina: 1