Toon posts:

MicroSoft X-Box - AMD 500 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las vandaag in een tabeltje de specificaties van de X-Box. In de PCM en tot me verbazing zag ik dat ze een AMD 500 zullen gebruiken als processor, is dit waar, waar kan ik dat echt checken.

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

op http://www.xbox.com/xbox/flash/specs.asp staat juist dat er een 733 PIII inzit. Ze zullen het bij Micro$oft wel weten...

Ik heb het inderdaad in de PCM gezien, maar ik denk dat ze het niet helemaal goed hebben...

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Lijkt mij eerder Intel (beter banden met M$), misschien worden er ook wel meerdere types geleverd, en hebben ze om de prijs voor AMD gekozen, Kweetniet

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik denk ook eerder dat MS er een Intel inpleurt. Maar is een AMD (wat? Athlon/Duron??) 500 ook niet veel te langzaam??

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Intel......Microsoft ondersteunt de Amd porc's nauwelijks in win2k...kijk maar naar de d3d resultaten van amd en intel met dx8 of komt dat door die Via chipsets?

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 19:59

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

er stond een athlon 450 :)
maar het is al weer een tijd bekend dat er een pIII in gaat komen van tenminste 600 Mhz

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Pagina: 1