Ik las vandaag in een tabeltje de specificaties van de X-Box. In de PCM en tot me verbazing zag ik dat ze een AMD 500 zullen gebruiken als processor, is dit waar, waar kan ik dat echt checken.
op http://www.xbox.com/xbox/flash/specs.asp staat juist dat er een 733 PIII inzit. Ze zullen het bij Micro$oft wel weten...
Ik heb het inderdaad in de PCM gezien, maar ik denk dat ze het niet helemaal goed hebben...
Ik heb het inderdaad in de PCM gezien, maar ik denk dat ze het niet helemaal goed hebben...
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Lijkt mij eerder Intel (beter banden met M$), misschien worden er ook wel meerdere types geleverd, en hebben ze om de prijs voor AMD gekozen, Kweetniet
Ik denk ook eerder dat MS er een Intel inpleurt. Maar is een AMD (wat? Athlon/Duron??) 500 ook niet veel te langzaam??
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Intel......Microsoft ondersteunt de Amd porc's nauwelijks in win2k...kijk maar naar de d3d resultaten van amd en intel met dx8 of komt dat door die Via chipsets?
er stond een athlon 450 
maar het is al weer een tijd bekend dat er een pIII in gaat komen van tenminste 600 Mhz
maar het is al weer een tijd bekend dat er een pIII in gaat komen van tenminste 600 Mhz
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Pagina: 1