IK heb eind januarie bij www.pcupgrade.nl een Connect 3D ati Radeon 9500 pro besteld. Steeds werd ie uitgesteld, als laatste tot week 9/10, nu keek ik weer op de website, staat er niet meer leverbaar!. Betekend dat, dat ze uberhaupt niet meer komen, of dat de levering al weer uitverkocht is?
Verwijderd
Lees:
ATTENTIE: Wij hebben problemen gehad met onze (mail)server; helaas zijn daarbij veel gegevens verloren gegaan. Klanten die een bestelling hebben geplaatst vanaf 4 februari, vragen wij om de orderbevestigingen naar ons te mailen. Onze excuses voor het ongemak..
Ik zou ze mailen en vragen hoe het allemaal in elkaar zit.
ATTENTIE: Wij hebben problemen gehad met onze (mail)server; helaas zijn daarbij veel gegevens verloren gegaan. Klanten die een bestelling hebben geplaatst vanaf 4 februari, vragen wij om de orderbevestigingen naar ons te mailen. Onze excuses voor het ongemak..
Ik zou ze mailen en vragen hoe het allemaal in elkaar zit.
hoeft als het goed is niet, vanaf 4 februari is geen dus niet januari, volgens mij zijn ze wel erg slecht leverbaar.
Off topic
als het slecht gaat met de economie is dat volgens mij in de computer verkoop niet te merken. alles is bijna altijd uitverkocht. of slecht leverbaar. als ze daat iets aan doen is die economie er zo weer bovenop
Off topic
als het slecht gaat met de economie is dat volgens mij in de computer verkoop niet te merken. alles is bijna altijd uitverkocht. of slecht leverbaar. als ze daat iets aan doen is die economie er zo weer bovenop
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
nee, mn bestelling is wel in orde, maar steeds uitstellen, en dan ineens niet mer leverbaar.. maar waarom ?
tja, ik heb hem al sind begin januari van club3d, maar ik vind dat met die 9500pro ook maar super slecht geregeld. Vind ook dat de merken dit wel op hun website mogen zetten dat ze deze kaarten momenteel niet kunnen leveren.
Off topic antwoord: ze houden juist kleine voorraden aan omdat het niet zo hard meer loopt.kevinp schreef op 26 februari 2003 @ 11:18:
Off topic
no comment
Verwijderd
Neem gewoon even contact op met pcupgrade aub.... aangezien dit over een overeenkomst tussen jou en pcupgrade gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()