Nou het is een hardeschijf van 40 gig(van mijn broer die het voor school(ICT opleiding @ ROC))gebruikt. Als ik het er uit haal en alleen de vaste in laat zitten dan werkt de computer gewoon normaal. Maar zodra ik het in doe en windows op start dan doetie heel erg lang over om op te starten en als ik in windows ben dan loopt het voor geen meter. IK had een tijdje stuk of 12 films op gezet en toen werd het zo langzaam, maar nu zijn de films weg en hij is nog steeds langzaam, dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Omdat hij het ook voor school gebruikt zit er dus ook windows op(ik geloof 2000) en het is verdeeld in 3 partities. Ik draai zelf win xp prof. en de fromat van de file system van de hd is fat32, dus hij herkent maar 32gig. Mijn broer heeft hem ook een paar keer op school uit geprobeerd en daar was het ook zo langzaam. De model nummer is 6L040J2. Had ook op de site van maxtor naar een oplossing gezocht maar vond niks
. Bij opstarten van windows komt ook elke keer de scandisk te voorschijn, die ook niet door gaat, hij zegt nl. : Error writing output log ofzo...
eerst deed het wel. Formateren heb ik nog niet geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 10:56 ]