Toon posts:

NETMD walkman: schijfjes leegmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb al enige tijd een MET mD walkman. Nu heb ik een windowas backup teruggezet op mijn harde schijf en nu is het GVD niet meer mogelijk om de songs die ik op schijfjes heb staan weer in te checken! M.a.w. ik krijg die schijfjes dus niet meer leeg en kan ze dus nit meer opnieuw bespelen.

Weet iemand een manier om die schijfjes toch leeg te krijgen??
Heb nu tien schijfjes liggen die niet meer herschreven kunnen worden

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Staat dit niet gewoon in je handleiding hoe je nummers moet wissen? Normaal gesproken moet je eerst de nummers erafhalen/wissen voordat je er wat nieuws op kan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Quote:Staat dit niet gewoon in je handleiding hoe je nummers moet wissen? Normaal gesproken moet je eerst de nummers erafhalen/wissen voordat je er wat nieuws op kan zetten.

Nee, dat kan niet! In de handleiding staat dat je eerst de nummers die erop staan weer moet inchecken op je PC wat dus niet meer lukt. Dus kan ik ook geen nummers meer uitchecken naar de betreffende schijfjes

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58
je kunt die schijfjes toch ook via de speler zelf wissen zonder tussenkomst van je pc

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
quote: je kunt die schijfjes toch ook via de speler zelf wissen zonder tussenkomst van je pc

Hmm, ik dacht gelezen te hebben dat dit dus niet kon maar ik moest dat toch maar eens dubbelchecken

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 14:13:
quote: je kunt die schijfjes toch ook via de speler zelf wissen zonder tussenkomst van je pc

Hmm, ik dacht gelezen te hebben dat dit dus niet kon maar ik moest dat toch maar eens dubbelchecken
Je kan de schijfjes op de speler zelf bewerken/wissen/formateren.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
quote: Je kan de schijfjes op de speler zelf bewerken/wissen/formateren

Dat kan dus niet! de optie formatteren ben ik sowieso nog nergens tegengekomen en wissen is ook niet mogelijk want dan geeft het apparaatje de melding: protected!

Iemand anders suggesties?

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

ja, gebruik voor een quote de quote knop die boven de berichten staat: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif

Great minds think alike!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

456GT schreef op 05 maart 2003 @ 13:28:
ja, gebruik voor een quote de quote knop die boven de berichten staat: [afbeelding]
:o die is hard !!

maar goed :P geef ons eens een typenummer van je NetMD speler... en is het 'nokje' van je minidisc niet op de verkeerde kant gesprongen ??? En wat ben ik blij dat ik niet met die kl**te software van sony zelf werk :)

Deze plek is te koop.

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 15:35
Als het woordje protected knipperdt zal de md-disk in dit geval met een klein schakelaartje op protect modus staan. Dat wil zeggen dat je ze niet meer kan beschrijven. Dit schakellaartje zal als het goed is op de zij kant van het mdtje zitten. Als je deze weer omhaalt is hij uit protectmodus en kan je hem wissen.
Veel succes

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 21:03

4POX

Everybody is wired

Ik geloof als je muziek via de OPENMG software in de MD speler zet dat je muziek beveiligd is , en dat je alleen met de software de muziek kunt wissen. Ik kan dit hier niet controleren omdat ik alle muziek met SIMPLEBURNER erop zet. En die beveiligd de muziek niet.

AKA Rinkel weblog

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

4POX schreef op 05 March 2003 @ 16:21:
Ik geloof als je muziek via de OPENMG software in de MD speler zet dat je muziek beveiligd is , en dat je alleen met de software de muziek kunt wissen. Ik kan dit hier niet controleren omdat ik alle muziek met SIMPLEBURNER erop zet. En die beveiligd de muziek niet.
offtopic:
he sneker ;)

ik gebruik ook m3u2usb en simpleburner... IMO vele malen optimaler, maar ik hoop niet dat je de zooi nu allemaal weg kan donderen.....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
KeeZ schreef op 06 maart 2003 @ 08:16:
[...]

offtopic:
he sneker ;)

ik gebruik ook m3u2usb en simpleburner... IMO vele malen optimaler, maar ik hoop niet dat je de zooi nu allemaal weg kan donderen.....
is dat programma ergens te downloaden o.i.d. en werkt het ook met de sony Net md. en ook via je USB poort?

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

simpleburner is een tooltje wat ook door sony gelevert wordt (daar zal je m ook moeten downloaden) wat m3u2sb doet is hij neemt een door jou aangelevert aantal mp3's, maakt daar (op D-tools of nero basis) een image van en mount die. Dan kan je die met simpleburner openen en die ziet hem gewoon als een audio cd... dan is het een kwestie van in m3u2sb op 'update simpleburner' klikken en hij kopieert de id3tags van je mp3's naar simpleburner... ook geen getik meer dus.

dan is het een kwestie van op 'record' drukken en klaar is KeeZ

Deze plek is te koop.

Pagina: 1