Toon posts:

Mp3's opsplitsen

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal mp3's gedownload van mijn grote vriend Kazaa, maar heb ik een probleem. De mp'3's bevatten een heel album. Nu heb ik al geprobeerd met album wrap achtige progjes om deze files op te delen in verschillende nummers, maar dit krijg ik niet voor elkaar. Weet iemand een klein simpel progje waarmee ik die mp3's kan opsplitsen in verschillende files ...

bij voorbaat dank.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[google=split mp3 files]

[search=mp3 splitsen]

Ennuh, succes :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:43
MP3Trackmaker 1e hit bij google

[ Voor 72% gewijzigd door Verdicampo op 26-02-2003 11:33 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

MP3 Sound Cutter Heel simpel, maar werkt perfect. :7

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
gewoon in nero.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Kazaa stinkt, neem eMule van www.emule-project.net, zitten veel meer files op omdat je niet alleen je compelte bestanden deelt, maar ook gedeeltelijk gedownloade. Veel albums zitten gewoon in een zipje, en niet zo amateuristisch in 1 MP3 zoals op Kazaa.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Maar is er ook een programma dat automatisch een album-mp3 opslitst aan de hand van de ( 2 sec.) stiltes tussen de tracks?
Bij alle utlities die ik tot nu toe ben tegengekomen moet je zelf de tracktijd van ieder nummer weten en opgeven.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mophun schreef op 26 February 2003 @ 11:45:
Maar is er ook een programma dat automatisch een album-mp3 opslitst aan de hand van de ( 2 sec.) stiltes tussen de tracks?
Bij alle utlities die ik tot nu toe ben tegengekomen moet je zelf de tracktijd van ieder nummer weten en opgeven.
Je kan ook bij datzelfde zoekprogramma zoeken naar een cue file, daarin staan alle tracktijden. Je hoeft alleen nog maar een programma als Nero te hebben die automatisch de cue file uitleest, je mp3 split en op cd brandt.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 00:08
mp3directcut
ff googlen en je vind het zo
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.