Ik wil dit weekend op de beurs een 52X brandertje kopen van Lite-On. Ik heb genoeg reviews gelezen en de search gebruikt om te concluderen dat het geen slechte drive is voor een zacht prijsje (hopelijk dan).
Maar in een paar reviews las ik dit (deze komt van cdrlabs)
En wat ik niet zo snel kon vinden... Een drive die wel dat tattooing ondersteund. yamaha kwam er toch mee, maar die kappen met de drives, dus da's geen optie.
Maar in een paar reviews las ik dit (deze komt van cdrlabs)
Dat mt Rainier verhaal zal ik nog wat verder uitzoeken, maar wat bedoelen ze nou met die special audio recording modes. Muziek is toch best belangrijk voor mij en wil daar dan ook absoluut niet mee in de mist gaan. Misschien een feauture die ik graag wil gebruiken...zodra ik weet wat het isIf you're looking for fancy features like special audio recording modes or disc "tattooing" systems, the LTR-52246S probably isn't for you. However, it does have many of the features we've come to expect from Lite-On including their SMART-BURN, SMART-X and Vibration Absorber System (or VAS) technologies. The LTR-52246S also offers a good number of writing and rewriting speeds and support for the Mt. Rainier format
En wat ik niet zo snel kon vinden... Een drive die wel dat tattooing ondersteund. yamaha kwam er toch mee, maar die kappen met de drives, dus da's geen optie.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren