Ik heb nogal last van mijn beeld wat trilt, het is vooral bij de rechteronderhoek van het beeldscherm zo, normaal draai ik op 85 hz en dan is het niet merkbaar, maar zodra hij omschakelt naar 60 hz (voor een game ofzo) dan zwabbert het hele beeld heen en weer (vooral rechtsonder dus).
Ik heb dit nu met meerdere monitoren gehad, ik dacht eerst dat het aan de monitor lag, maar aangezien ik net een nieuwe Samsung SyncMaster 753 DFX heb gekocht en deze het ook doet, lijkt het mij aan de videokaart liggen.
De videokaart is een Palit Geforce 2 MX 400 32 MB en ik gebruik de 23.11 drivers van Nvidia. De kaart is wel overgeclockt geweest en heeft dus goede koeling (grote heatsink + koeler en RAMsinks), misschien doordat de kaart overclocked is geweest dat ie daardoor is gaan trillen?
Ook staan er geen magneten (boxen) e.d in de buurt van m'n monitor.
Weten jullie misschien waaraan dit kan liggen?
BVD
Ik heb dit nu met meerdere monitoren gehad, ik dacht eerst dat het aan de monitor lag, maar aangezien ik net een nieuwe Samsung SyncMaster 753 DFX heb gekocht en deze het ook doet, lijkt het mij aan de videokaart liggen.
De videokaart is een Palit Geforce 2 MX 400 32 MB en ik gebruik de 23.11 drivers van Nvidia. De kaart is wel overgeclockt geweest en heeft dus goede koeling (grote heatsink + koeler en RAMsinks), misschien doordat de kaart overclocked is geweest dat ie daardoor is gaan trillen?
Ook staan er geen magneten (boxen) e.d in de buurt van m'n monitor.
Weten jullie misschien waaraan dit kan liggen?
BVD
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...