Toon posts:

Iiyama WMP 450 of 451

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg bij funprice een VMP 451 aangeboden i.p.v. een VMP 450 (Tegen dezelfde prijs!!) Maar nu is mijn vraag welke ik moet nemen want de 451 ziet er niet echt uit. (vage ronde hoeken)
Als ik op hoge resoluties wil draaien dan heb ik waarschijnlijk ook een BNC kabel nodig. De VMP 450 heeft hier wel een aansluiting voor de VMP 451 niet.
HELP DILEMMA!
:o

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Op donderdag 16 november 2000 20:10 schreef @chilles het volgende:
Als ik op hoge resoluties wil draaien dan heb ik waarschijnlijk ook een BNC kabel nodig. De VMP 450 heeft hier wel een aansluiting voor de VMP 451 niet.
Wat boeid zo'n aansluiting? Je videokaart moet dan ook zo'n aansluiting hebben. Met zo'n BNC kabel worden alleen nu de draadjes gesplitst in verschillende stekkertjes

Verwijderd

Ik heb sinds 3dagen een pro 450 en het is echt een waanzinnig apparaat:9~

Verwijderd

Je moet erop staan die VMP 450 te krijgen, is kwalitatief beter, de andere is meer show en design. Ik ben blij dat ik de Vision Master Pro 450 heb (A901HT).
Maarja als het voordezelfde prijs is, en je moet lang wachten??

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik niet.
Hij wist niet of hij em nog binnen kreeg maar ik krijg vanzelf een mailtje als alles binnen is behalve de monitor en dan praat ik er met hem nog wel een keer over. VMP 450 kwalitatief beter?? De 451 haalt wel hogere reso's. En ik dacht dat die BNC kabels ook op de gewone aansluiting kon. Kheb nog nooit een kaart gezien die een andersoortig aansluiting dan 15 sub, tv out of DVI (ook geen profi's). Dus het ligt volgens mij gewoon aan de kabel. Maar als het anders is leg het dan ff uit.

Kee T.i.A.

Verwijderd

Beste Wilco,

Ik geloof dat je het even niet snapt, :?
een videokaart hoeft echt niet een BNC-aansluiting te hebben.
Je koopt een 15 pol. D-sub naar 5 X BNC kabel.
die sluit je dus gewoon aan tussen je kaart en je VMP.

Eerst denken dan typen!! >:)

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Op zaterdag 18 november 2000 23:07 schreef gigatech het volgende:
Beste Wilco,

Ik geloof dat je het even niet snapt, :?
een videokaart hoeft echt niet een BNC-aansluiting te hebben.
Je koopt een 15 pol. D-sub naar 5 X BNC kabel.
die sluit je dus gewoon aan tussen je kaart en je VMP.

Eerst denken dan typen!! >:)
Ik denk dat jij het niet snapt :? !!

Waarom zou je een (verloop) BNC-kabel gebruiken als je videokaart een D-sub aansluiting hebt? (hebben ze allemaal)
Je hebt dan echt geen betere kwaliteit want de bottleneck zit dan toch al in de D-sub aansluiting.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op zondag 19 november 2000 01:11 schreef wrcveen het volgende:

[..]
Ik denk dat jij het niet snapt :? !!

Waarom zou je een (verloop) BNC-kabel gebruiken als je videokaart een D-sub aansluiting hebt? (hebben ze allemaal)
Je hebt dan echt geen betere kwaliteit want de bottleneck zit dan toch al in de D-sub aansluiting.
Ik denk dat die 1,5 meter kabel naar je monitor meer uitmaakt dan die paar centimeter van je RAMDAC naar je D-Sub connector.

ennuh, er zijn ook wel computers met een ander soort aansluiting voor de monitor, check b.v. eens achterop een Sparcstation, deze hebben een z.g.n. 13W3 aansluiting (als je het over vage connectors hebt :P) dit is een soort D-sub connector met 3 coax-pluggen erin. (gescheiden RGB dus) )
hier een plaatje van een 13W3 connector:
female: Afbeeldingslocatie: http://www.connectworld.net/iecnet/images/jpeg/DB13W3FS.jpg
male: Afbeeldingslocatie: http://www.connectworld.net/iecnet/images/jpeg/DB13W3MS.jpg

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Owkeeeee
dus als ik 1600*1200 ga draaien geeft een 15 D-sub naar BNC convertor/kabel mij minder kwalteits verlies dan gewoon 15 D-sub aansluiting??
Pagina: 1